{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.516 visninger | Oprettet:

Erfaring med Bådmægleren i Vejle {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg vil høre om der er nogen af jer, som har erfaring med "bådmægleren" fra Vejle? Jeg er nemlig interesseret i én af deres både.

Men jeg må erkende, at mit førstehånds indtryk ikke er særlig godt (længere historie)!
Men vi skal ned og se på båden igen, og i den forbindelse vil vi gerne lige høre motoren i gang. Her får jeg så et svar, "at motoren ikke startes op, før at der er aftalt en handel", What smiley !!! Jeg forstår ikke, at man ikke vil bruge 2 min. på at rigge en haveslange til, og så starte den op for kunden! Er jeg helt galt på den her?

Håber at høre fra nogen af jer.

Mvh AP


Kommentarer på:  Erfaring med Bådmægleren i Vejle
  • #1   12. jun 2016 Jeg købte min Ørnvik 580 pilothouse der nede for ca 2 år siden...jeg ringede og hørte om båden talte med dem i ca 1/2 time hvor vi blev enig om at jeg ville komme ned og se og høre den...de riggede vand til og så kunne jeg bare kikke løs...jeg ville finde ud af noget og så ringe tilbage som jeg så gjorde dagen efter...overførte pengene til dem samme dag men kunne først hente båden ugen efter...jeg har INGEN dårlig afaring med dem de overholdt deres aftale..:jeg både hørte/så og stillede en masse spørsmål og de gav sig god tid til mig...der er mange useriøse der ringer og siger at de kommer og kikker men dukker aldrig på....så tá der ned og sig at du er intr i denne båd så er jeg sikker på at du nok skal få den og hører igang...du kan trygt handle med dem. 👍

  • #2   12. jun 2016 Det er jeg glad for at høre Henrik, for jeg er også meget interesseret i båden.
    Det er 3 gang vi tager den lange tur, så jeg tror de har luret, at vi er interesseret smiley

    Tak for input smiley


  • #3   12. jun 2016 ja mon ikk de har....og de starter den også op for dig inden der er lavet nogen form for købsaftale...man køber ikke noget man ikke har hørt igan og vis muligt er også prøvet....såååå bare klø på..og pøj pøj med det. 🚣

  • #4   12. jun 2016 Jeg håber også det ender ud med en handel, så vi snart kan komme på vandet igen smiley

    Tak for det, og god sommer.


  • #5   12. jun 2016 Tak for det ....ja vi håber..og god sommer her fra også.

  • #6   12. jun 2016 hvad kigger i på dernede ? lyder underligt han ikke bare siger ,kom og hør den køre .

  • #7   13. jun 2016 Uanset hvad, det kan hurtigt blive meget dyrt, at være alt for lun på en given ting..

    Har du ikke selv den fornødne viden om det du er ved at købe, så tag en med, som har den viden, ellers køber du katten i sækken, og det ender alt for tit dårligt...

    Sikrer dig, at du får garanti eller reklamationsret, og evt. kan føre handlen tilbage, hvis det sælgeren lover, ikke holder stik..

    Husk, at en bådmægler, som regel hænger alle former for reklamationer over på den person, han skal sælge båden for, og det kan blive noget af en kamp, at få udbedret evt. mangler osv...


  • #8   13. jun 2016 Det kan skyldes at motoren er vinterkonserveret med kølervæske, og derfor vil sælge ikke starte den op kortvarigt med mindre at du betaler for vinterkonserveringen, såfremt du ikke køber båden....
    Det er jo ikke lige så nemt at starte en bådmotor som en bilmotor, hvis bådmotoren er vinterkonserveret...:)


  • #9   13. jun 2016 Hold nu op,hvis det er en seriøs sælger så bliver motoren da startet op,man kan da osse forlange en sejltur at båden på vandet,alt andet er da ikke en seriøs sælger,man bliver da nød til at prøve det man køber

Kommentér på:
Erfaring med Bådmægleren i Vejle

Annonce