{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Type og model bestemmelse af båd
  • #1   25. mar 2008 der sider ikke en type plade et eller andet sted på båden ?

  • #2   25. mar 2008 Hej.

    Ja den er en lidt sjov model, faktisk lidt en krydsning mellem to meget populære SeaRay modeller - en Sorrento og en Seville..

    Din båd har umiddelbart et Sorrento skrog - dette kendetegnes ved at være afrundet bagtil/agter/bagtil og samtidigt have integreret badeplatformen. De fleste producenter på den tid - midt 1980'erne - lavede både med helt kantede agterspejl og monterede så en lille platform i glasfiber bagtil. Det gjorde SeaRay også på deres Seville modellerne og dermed kan vi udelukke at det er en Seville.

    Omvendt har din båd et vindspejl fra en Seville model – altså et firkantet et, hvor en Sorrento har runde/buede vindspejle, så det er lidt mærkelig smiley

    Så faktisk er jeg ikke helt sikker på det er en SeaRay, men mon ikke jeg kunne tage fejl.. smiley :-)
    PS - hvis det er en SeaRay så vil HIN nummeret være at finde i gelcoaten helt agter under badeplatformen i styrbord side..


  • #3   25. mar 2008 Jeg tænkte på en renken da jeg så fordækket.. men så kigger man lidt mere og begynder og tænke searay.. men er sq ikke helt sikker.

  • #4   25. mar 2008 Kunne måske også minde lidt om en Caravelle..

Kommentér på:
Type og model bestemmelse af båd

Annonce