{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.184 visninger | Oprettet:

Hvor mange HK. ? {{forumTopicSubject}}

Hej. Ville lige høre hvor mange hk i ville foreslå der er maks. på min båd ? der står maks. 30 KW, altså 40hk.
Men de kan jo somregel tage noget mere.. Og Hvilken motor synes i jeg skulle købe til den ? Gerne en med et godt benzinforbrug, altså økonomisk smiley Og hvornår skal man begynde at lave forstærkning osv. Og hvordan gør man det ?
Håber i vil være søde at svare mig, jeg vil være meget taknemmelig!
Båden: http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2615
VH Philip smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor mange HK. ?
Kommentér på:
Hvor mange HK. ?

Annonce