{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Der er bare nogle som ødelægger det for os andre
  • #2   29. jul 2016 De er sgu også hjerne-forladte de personer på vandscootere i indlægget.

    Dybt godnat


  • #3   29. jul 2016 Til trods for at der er totalt forbud mod vandscooter sejlads her i Roskilde fjord så ser vi dem dagligt hamre frem og tilbage ! den anden aften lå der to og tæskede frem og tilbage foran indsejlingen til Holbæk havn , ind og ud mellem andre sejlere ! Så det er desværre ikke et ukendt problem

  • #4   29. jul 2016 Af samme grund blev den gratis rampe på Amager strand lukket! trist at der er nogle få der ska ødelægge det for alle os andre!

  • #5   30. jul 2016 Det er egentlig også sørgeligt at politiet ikke griber ind. De bryder jo loven på flere punkter. 300 meter reglen og hastighedsreglen bla. 😕

  • #6   30. jul 2016 trist, desværre er vi ikke blevet hørt omkring nr på siden af vores ski, det ville kunde hjælpe politiet en del, systemet har virket i silkeborg søerne i en menneske alder nu,

  • #7   31. jul 2016 Politiet kan jo ik fange dem , de fleste af dem sejler jo langt over 60knob , og det kan politiets både altså ikke , ihvertilfald ikke dem de bruger her i fjorden

  • #8   31. jul 2016 Det ville da også være ren miami vice... man kan jo følge dem, og så tage dem når de kommer på land.

  • #9   31. jul 2016 Der er 2 gutter som terrorisere køge bugt, de racer tætte på stranden og har ingen vigepligt hensyn til andre fartøjer. Begge mænd er dansker mellem 25-35 år og den ene har skæg.
    Mon ikke vandscooter entusiaster kender hinanden på Facebook grouper/ forummer og ved hvem de er. smiley


  • #10   1. aug 2016 hvilke maskiner sejler de på


  • #11   1. aug 2016 Sortfarvet jetskier, jeg kan tjekke efter modelnavnet næstegang jeg ser dem fis frem og tilbage.

  • #12   1. aug 2016 tjek evt om der sidder et nr i fronten/siden. hvis det er et djsu medlem har vi nr på vores ski som vi bruger når vi sejler race

  • #13   2. aug 2016 Trist danmark er blevet fyldt af selvudnævnte politi brokke hoveder, måske det er alt det himlen op der lukker gratis ramper og strammer love igen og igen.
    Har ikke selv vandscooter og siger heller ikke der ikke er rådne æbler i kurven men dem på videoen er ikke til fare medmindre de badenes personlig ego Space er 25 meter bredt, til sjene måske men ikke fare, de har jo trods alt også øjne i hovedet og sejler sjovt nok også udenom de badende, og laver vild vending fordi der er plads.....


  • #14   3. aug 2016 Kære DR, når jeg skal lade ungerne bade og snorkel sejler jeg vinkelret langsomt inde for den LOVLIGT område tætte på stranden, der smider vi anker. Jeg har en dykker flag på klemmer som jeg fastgøre på VHF antennen så alle ved at der er mennesker under vand overfladen. Som regel holder alle både væk i de lavere vand men disse bestemte 2 vandscooter drenge er et problem , måske fordi deres vandscooter stikker ikke dybt og derfor har de ingen hensyn tætte i de lav vand, måske er det fordi de kender ikke hvad den blå/hvide flag betyder, måske er det bare fordi deres lav selvtillid har bruge for et booster når de absolut vil ses på vandscooter trods at det er under 100 meter til stranden. I don't know. Uanset hvad årsagen er til deres dårligt opførsel er det ikke fedt at har din unger i vandet mens en scooter drøner på fuld knalde inden for 25 meter af deres hoveder.
    PS: jeg selv overvejer at købe en vandscooter.


  • #15   3. aug 2016 "måske er det bare fordi deres lav selvtillid har bruge for et booster når de absolut vil ses på vandscooter trods at det er under 100 meter til stranden. I don't know"

    Eller måske de er der fordi de skal samle en op på broen.....
    De er ude af plan inden de når de badende gæster og det er vel det der er vigtigt eller hvad ?
    Hvis du bruger dykkerflag ved broen er du skyld i INGEN ANDRE lovligt kan blive samlet op fra broen.
    Derudover er dykkerflag beregnet til flaskedykning og ikke til et par unger med et strandsæt så du bryder loven ligeså meget som de gør.
    Min point er man kan vende alting så man kan skabe sig over alle andre, hvis det er det man søger.
    Overskriften i sig selv "Livsfarlige vandscootere terroriserer dansk strand" understreger kun min point.
    De terroriserer ikke stranden, de var inde og hente en ven på broen !
    Og ja det ser vildt ud når en vandscooter sætter fra land men INGEN af de badende havde kunne nå at kaste sig ind foran vandscooteren hvis de ville så de var ikke livsfarlige, det hele er i mine øjne pis med pis på, der når det bliver stort nok lige præcis er skyld i alle de restriktioner vi alle lever under.
    Så overskriften er spot on, spørgsmålet er bare hvem der er problemet...
    https://www.youtube.com/watch?v=jw381dkHzBo


  • #16   3. aug 2016 Du tager fejl af et par ting.
    1. Dansk sportsdykkere forening anbefaler at man bruger en dykkerflag til snorkel dykning ( ikke kun flaskedykkning) .
    http://tekniskudvalg.sportsdykning.dk/wp-content/uploads/sites/10/2014/02/Sikkerhedsregler-for-snorkeldykning-2012-03-28.pdf.

    2. Der er ingen opsamlings bro hvor jeg smider anker og dykker med ungerne. Læse tråden, vi snakker om andre lignede scooterterrorister i køgebugt.

    3. En badebro må ikke bruge til at opsamle folk af hverken både eller vandscooter pga risiko for mennesker kollision. Det er en badebro og ikke en kaj .


  • #17   3. aug 2016 1/ Sagde ikke jeg ikke kunne se fornuften i det, jeg sagde man kunne vende alting og finde noget at brokke sig over !

    "I princippet er man ikke at betragte som “dykker” når man er undervandsjæger, snorkler eller fridykker – og det tyder på at man jurdisk er at ligestille med badegæster der ikke skal markere sig med dykkerflag. en det er endnu ikke efterprøvet ved en domstol

    2/ Tager du det så ned hver gang de ikke snokler....

    3/ Lur mig om du og alle andre brokkehoveder i tråden ik har taget folk om bord fra en badebro en enkelt gang eller to men det er selvfølgelig noget helt andet end når en vandscooter i ikke kender gør det fra JERES strand.

    Måske hvis vi himler nok op over alting vi med tiden kan få alle planene fartøjer forbudt i alle indre danske farvande så der ikke er nogen der er lige ved at være i nærheden af at være tæt på en der sejler forbi og som kunne blive farligt hvis der var 2 måner.
    Skab jer endelig videre, im out.


  • #18   3. aug 2016 Det er imponerende hvordan du repetitivt prøver at argumentere selvom du indrømmer at det scooterfolket lavede i videoen var dumt. Din argument at folk skal ikke brokke sig når noget klart farligt forgår er latterligt, skal man vente indtil skadet sker? . Du kalder mig og de andre som kommenteret i tråden som 'brokkehoveder' smiley smiley i realiteten er der kun en brokkehovede i denne tråd...... ja, det er ham som brokker at andre brokker for meget smiley

    PS : nej , jeg sejler ikke min båd og opsamler folk fra en badebro, det er for farligt.


  • #19   3. aug 2016 Okey så bliver jeg jo nødt til et indlæg mere og skal prøve om jeg også kan dreje det over og gå efter personen til sidst.

    Hvor indrømmer jeg det de laver i videoen er dumt ? Har vist kun skrevet det var til sjene og der er faktisk forskel.
    Jeg mener heller ikke det på videoen er hverken farligt eller som du så overdramatiserende kalder det, "klart farligt" !
    De er nede i vandet inden de når de badende gæster og selv om det ser vildt ud er ingen i fare da de letter igen.
    Mit argument er og har hele tiden været folk skal stoppe med at himle op og overdramatisere alting fuldstændig ud af proportioner, den slags vil kun føre til flere restriktioner for os alle samme, de er IKKE terrorister og de sætter IKKE andres liv på spil i den video.


    Angående dit sidste indlæg er jeg ikke helt med på hvorfor du drejer emnet over på jeg brokker mig for at brokke mig og med smileys prøver på at gøre mig personligt til grin men fint nok, havde i forvejen en fornemmelse af du prøver at gøre dig bedre end du er og kompineret med du digter hvad jeg har sagt for at for ret og påstår du ihvertfald aldrig har samlet nogen op fra en badebro er konklusionen nok bare at du er en latterlig vatpik som har det bedst med at gå efter de i forvejen upopulære så du har en chance med dine gebrokne argumenter, tror du skal droppe tankerne om selv at købe en vandscooter og vælge en vandcykel, den vil passe bedre til det nosseløse jomfrumaria image du prøver at tegne af dig selv.

    Og er de vandscootere fyldt med sprængstof og prøver de på at dræbe så mange som muligt ? Nej vel, så drop de latterlige overdramatiserende udtryk som "scooterterrorister" se lidt nyheder engang imellem hvis du ikke ved hvad en terrorist er....


  • #20   4. aug 2016 Velkommen tilbage til debatet, jeg vil har været meget overasket hvis du holder til det du skriver 'im out' når det er så klart at du mangler den selv desipline til at holde til det du siger, lige som du gentagne også snubler over dit eget ben i debatet ovenfor i et forsøge at dreje fakta om smiley
    Tilbage til debatet,
    lade mig skare det ude for dig i pap hvad præcis disse vandscooterterrorister gøre galt i videoen :
    1. Man må ikke plane (hverken både eller scooter)inden for 200 -300meter fra stranden. Det er loven!
    2. Man må ikke opdsamle folk fra et badebro, det er ikke en kaj.
    3. Man må aldrig sejl motoriseret køretøj inden i mellem badende mennesker og slet ikke i den fart som du ser i videoen. 'Børnene ligger jo og snorkler og leder efter krabber og mange svømmer langs den strand '
    4. Selv politiet har set videoen og konkludere at det er farligt og indrømmer at de vil kunne har gørt noget hvis fe havde mere resourcer .

    Grunden til VI andre er oprørt når disse idioter på vandscooter opføre sig på denne måde er fordi de viser mangle respekt for mennesker liv når de sejler på denne måde og i overigt udlægger det for også andre som har planer om at får en vandscooter.

    Din brokkeri er begyndt at blive lidt kedeligt , du behøver ikke at være bekymret at nogen forsøger at gøre dig til grin som du siger, denne opgave klare du fint selv. smiley
    Det sagt , nu er Jeg (den latterlig vatpik) færdig .


  • #21   4. aug 2016 bare kald mig et brokke hoved, det lever jeg fint med. det man ser på video er fuldstændig latterlig dum opførsel af et par folk på vandscooter, der er så meget vand 300 m ude hvor de kan lege lige så vildt de lyster. jeg sejler selv vandscooter og jetski, og det koster ikke noget at tænke sig bare en lille smule om og tage hensyn til andre mennesker.

    Inde for vandscooter og jetski race verdenen , dør der ca 1 person hvert år pga sammen stød, 90% af dødsfaldene skyldes hoved skader, trods vi sejler med rygskjold,impaktvest og hjælm. Den dag det sker på en dansk badestrand, så kan du være helt sikker på at vi får endnu sværer med at få nogle steder at sejle, samt at der kommer endnu flere restriktioner, dette kan undgåes ved at tænke sig bare lidt om og opføre sig ordenligt.


  • #22   4. aug 2016 Det er sgu da utroligt at DR vil forsvare de idioter. Videoen er kun 41 sek. lang og det kunne jo være at de har sejlet sådan der i timevis og de er da overhovedet ikke 300 m. ude ,det er altså ikke i orden. Jeg tror at hvis det der fortsætter bliver vi tvunget til at registrere vores både med nr. osv. og hvem ved hvad det så vil komme til at koste.

Kommentér på:
Der er bare nogle som ødelægger det for os andre

Annonce