{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Bestille motor blok på eBay ?? {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle her inde som har erfaring i og selv bestille deres motor via nr på eBay (USA)

Har fundet en Renoveret bund med 5 års garanti og flere med 2 år ???

Nogle som ved hvad man kikker efter ?

Det bare model billede der jo mange

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bestille motor blok på eBay ??
  • #1   2. aug 2016 Der er som sådan ikke noget at være bange for. Den største faldgruppe er fragten. Den stikker hurtigt af.
    I sådan et tilfælde ville jeg tage en snak med nogle af de firmaer som importere biler og høre om de har plads til en palle i en container.

Motorne fejler garanteret ikke noget og er renoveret efter de fleste forskrifter.

En motor til 10-15.000kr vil jeg skyde til incl fragt / told / moms står hos dig hjemme i minimum 25.000kr.

--

Så er der hele garanti sag aspektet, det alene gør at jeg i min virksomhed kun handler med anerkendte virksomheder rundt om i verden.

eks:
    http://www.mercuryparts.dk/product/807736r51-76294/

• #2   2. aug 2016 Tænker kun og købe selve blokken der ovre også bygge en motor

Mange tak for det fine svar

• #3   3. aug 2016 Det kan bedre svare sig at købe en gamle blok fra en bil her hjemme og så renovere den. nye lejer og stempler kan bla. købers her hjemme hos Jacob Lynegaard og henrik usa. og smid blokken og toppe af hos et cylnder service.

• #4   5. aug 2016 Tak for svar det blir os løsningen køber motorkran kit idag så jeg kan få motoren ud

Kommentér på:
Bestille motor blok på eBay ??

Annonce