{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.106 visninger | Oprettet:

ny båd til mig?? {{forumTopicSubject}}

jeg går og leger med ideen om at købe mig en fin speedbåd her nu hvor sommeren er ved at være her...
Regner med ca 50,000 som skal dække båd og en trailer så jeg kan trække den op af vandet... Hvad ska jeg købe?? Må gerne være en bowrider men ikke nødvendigvis.. 18-21 fod havde jeg regner med.. evt en bayliner jeg har kig på.. fra 89, fin stand og med trailer. nyrenovret motor.. Er det godt?? Evt en der har noget godt til salg???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ny båd til mig??
  • #1   17. jun 2005 hmm, jeg tror du skal over 50 kg hvis du skal ha noget i den størelse og art som du leder efter, hvert fald hvis det skal være noget værd. jeg købte for 14 dage siden min første speedbåd Se evt profil, og godt nok er det kun 14 dage siden jeg købte den, men jeg har ikke fortrudt det endu og gør det heller ik, for har allerede haft meget sjov ud af den smiley

Mvh Erik

• #2   17. jun 2005 Du kan få lige hvad du vil have til den pris du vil give!!! (stort set)
    Men husk nu på at du får højst sansynligt ikke mere end hvad du betaler for, en sådan båd som du snakker om fra 89 kan være meget fin men den motor der ligger i sådan en kan være noget være bras. I sådan en indenbords motor kan man let bruge de første 15.000 og så lidt mere her og der! Pas på der ude og jeg vil sige ekstra pas på hvis du ikke selv kan lave lidt små ting ved sådan en motor!

• #3   19. jun 2005 Mange byder på fif ang. hvad du skal være opmærksom på når du køber brugt båd.

Du kan prøve at tage et kig på min profil! Min speedbåd er nemlig tilsalg. Alt fremstår flot og velholdt motoren som er fra 1996 kører som ny.

• #4   19. jun 2005 til christian...
    Hvad er den til salg for?? skriv evt til mig på 20890324 hvis det er...

Kommentér på:
ny båd til mig??

Annonce