{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.213 visninger | Oprettet:

Jesper G
Jesper G
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19

Kontrol af båd inden køb? {{forumTopicSubject}}

Hey...

jeg er blevet noget forelsket i denne båd
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=54579404

Har læst en masse indlæg herinde og fornemmer at det er en okay solid båd med fin motor... den skal bruges lidt til vandski, tube osv.

hvordan kontrollerer jeg bedst såden en båd inden evt. køb?? kender ikke rigtigt noget til både, og kender desværre heller ikke nogle der gør...
Jeg er selv automekaniker så kan godt skrue lidt, men har jo ingen erfaring med det styretøj, drev osv der sidder på en båd...

hvilke papirer skal jeg have med til båd og trailer?? noget med et CE-bevis??

Mvh Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontrol af båd inden køb?
  • #1   17. apr 2008 Hej Jesper smiley

Ud og prøve den se om motoren går som den skal og sejler som den skal smiley Ellers skal du kigge efter råd i træ i stole og sider osv indvendigt.

• Jesper G
    Jesper G Tilmeldt:
    maj 2007

#2   17. apr 2008 Okay... hvordan kontroller jeg drevet?? det er vel det jeg normalt kalder for en gearkassse smiley

Er der stadig træ i sådan en båd når skroget er af glasfiber?? troede den var lavet i rent glasfiber sådan en...