{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.522 visninger | Oprettet:

Mikael M
Mikael M
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 41

Anlæg i båd! {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget på en båd...
men jeg vil gerne have der er anlæg i og det er der ikke i den jeg har kigget på!!!

Hvor svært er det at installere?
her tænker jeg på batteri osv?
Man kan vel ikk bare udenvidere slå det til det nyværende battri!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg i båd!
  • #1   9. maj 2008 hvis du har batteri i båden som lades af din motor er det som og instalere anlæg i en bil, radioen skal jo bare have plus, minus, og en kontakt strøm, f.eks fra tændingen.

hvis det er i en mindre båd der kan være lidt udsat for lidt sprøjt findes der både radioer og højtalere der er beregnet til formålet.

• #2   9. maj 2008 hey har osse tænk på bygge forstækker osv i min men opgav tror ik den kan lade batteri op nok så men ellers er det bare koble på det batteri der er vis der er et ellers må du hive et i og lade det op selv jo (:

• #3   9. maj 2008 det med forstærker kan godt lade sig gøre, mange lader med 25 ampære og op, og hvis man ikke vælger en alt for stor forstærker kan det os lade sig gøre, det kloge vil så være og ha en spændingsvagt, og en kondensator, voltmeter og ampermeter for og kunne holde øje med man ikke overbelaster motorens strøm kreds.

• #4   9. maj 2008 det er præcis som i en bil.....hvis udstyret ikke kan afskærmes tilstrækkelig for vand skal du købe noget specielt marinegrej.
    og som chris skriver er det en god ide med et par instrumenter så du kan overvåge det nogenlunde

Kommentér på:
Anlæg i båd!

Annonce