{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.184 visninger | Oprettet:

Nogen der har handlet her??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen..... Ja som i kan se er jeg blevet nød til at slette min båd....Den 29 marts 08 skrev jeg under på min stingray 230sx hos globus marine i silkeborg, jeg var verdens lykkeligste unge herre....Vi blev enige om en dato den 15 april sku han levere båden....jeg ringer til ham den 14 april hvor han så siger, BÅDEN ER IKK KLAR I NU VI BLIR NØD TIL AT RYKKE DEN EN UGE... Fint tænker jeg en uge kan jeg godt leve med....den gentog sig så 5 gange hvor jeg blev mere og mere bitter selvfølgelig...Så blev jeg lovet den klar til fredag den 2maj, som i nok kan regne ud fik jeg den heller ikk der....Jeg sagde til ham KIM NU FÅR DU EN SIDSTE CHANCE BÅDEN SKAL VÆRE KLAR TIL LØRDAG D 10MAJ....Han lovede mig at jeg nok skulle komme ud og sejle i pinsen....MEN....han havde sagt han vil være nede med båden kl 16 og da klokken blev 12 prøvede jeg at ringe til ham for at fortælle ham add, der var ingen der svarede, jeg prøvede igen og igen, kl blev 16 og jeg gav op, jeg var både sur og skuffet og ked a det.....Kim ringede omkring kl 17 og sagde undskyld mange gange han havde travlt...Sådan en idiot tænkte jeg.....Handlen blev annulleret og kim fik afvide hvad jeg syntes om alt det her.... Mit råd til jer hold jer fra Globus Marine, han er ikk til at stole på

MIKKEL


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Nogen der har handlet her???
Kommentér på:
Nogen der har handlet her???

Annonce