{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.075 visninger | Oprettet:

Hvilken sejlbåd for nybegyndere? {{forumTopicSubject}}

Hej alle!

Jeg har længe villet købe mig en sejlbåd til min familie, venner og ikke mindst jeg selv. Jeg er helt grøn på området og har kun sejlet ganske få gange i mit liv i en lille sejlbåd. Nu tænker jeg, jeg gerne vil kaste mig ud i projektet (er det overhovedet den rette årstid at gøre det i?). Især efter jeg så denne seje stemningsvideo:

https://www.youtube.com/watch?v=cPQhPLhUqoM

Jeg vil derfor høre, om I kan hjælpe mig på vej. Jeg vil gerne have en båd med nogle sovepladser, og som kan sejle rundt omkring som i videoen (blandt andet til Anholt og Sverige).

Hvilke parametre skal jeg kigge på, når jeg leder efter en båd? I videoen står der, at de købte båden for 55000 kroner. Er det mon muligt at finde noget til max 30-35000, som passer til mine behov?

Hav en fantastisk dag!


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvilken sejlbåd for nybegyndere?
  • #1   10. okt 2016 vi har lige købt og vi er også helt grønne inden for sejlbåd:D du kan få en fin båd for 30 35000. det der er vigtigt at kigge efter er om sejlene er i god stand, tovværket er i ordentligt stand, og om den er passet og vedligeholdt. du skal også gøre op med dig selv om det skal være med indenbords motor eller påhængs. hvis indenbords er ferskvand kølet at fortrække.
    sovepladser hvor mange tænker du der skal være.
    er du lidt fiks på fingerene så du selv kan ordne lidt eller skal den bare være sejlklar.
    vi fik nogle til at tage med ud og kigge for så vi ikke endte med katten i sækken.


  • #2   11. okt 2016 Tak for info!

    Jeg har kig på 1-2 både. Den ene vil jeg gerne se med egne øjne. Er her mon nogen, som vil med ud og kigge (København)? Gerne mod betaling! smiley


Kommentér på:
Hvilken sejlbåd for nybegyndere?

Annonce