{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
797 visninger | Oprettet:

Badeturen i østersøen {{forumTopicSubject}}

Jeg ville da lige fortælle lidt om min dag today

Sejlede fra marstal havn også ud i østersøen på fulde knal. 10 min senere er jeg ved den lokale badebro og henter nogle damer faktisk 5 styk båden lå sku tung men fy for helvede.. Når de damer hopper i vandet nam nam så er det man drømmer sig langt væk og bare tænker nice at have båd sådan en dag som den:-D

Min motor sejlede skam uden problemer og det er jeg glad for have bare lidt problemer det er som om gas responsen er blevet flyttet mener mit gas håndtag skal lidt længere ned ind det plejer for at der sker noget satme træls hvad kan det dog være?

Well har ikke så meget mere at sige andet ind det var en lækker dag og far her er blevet rød:(

Når jo nogen som har et middel/råd mod vand i ørene?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af basketball stander 500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.
  • Hjælp med fladt bil-batteri 500 kr.
  • Problemer med køleskab 1.125 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Badeturen i østersøen
  • #1   2. jul 2005 Bare dig der er sku da massere af østersø herover.. Faktisk meget fedt sted.. Men må indrømme svendborgsund trækker noget mere i mig du ved under svendborgsundsbroen fuld powar også forbi christians minde også ellers bare mod thurø/taasinge det er sku nu den fedeste pimp tur man kan sejle men en anden tin nicolaj næste sommer kommer jeg til thurø over til de gamle kunne vi da mødes vidst du da stadig har båd... Når jo hørt en lille fugl synge om du har arbejdet ved leif larsen kender du så ham knægten som har arbejdet derude også han har/haft en lille sort speedbåd med en 40hk bagpå mener jeg

• #2   2. jul 2005 Kommer jo i en madna waverider hehe;)

Min msn er aprilia_rider@hotmail.com

• #3   2. jul 2005 hvis du har vand i ørrene.. prøv at få udlignet trykket i dine ører! det gør du ved at holde for næsen og bar trykke igennem..

Kommentér på:
Badeturen i østersøen

Annonce