{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.521 visninger | Oprettet:

Thundercraft 160 Ski Mastert {{forumTopicSubject}}

GEDIGEN OG SUPER GOD SKI BÅD F. PÅHÆNGSMOTOR OP TIL 150HK. DEN LAVE OVERBYGNING GIVER RIGTIG GODT OVERBLIK FOR BESÆTNINGEN FOR OPSYN MED SKILØBER OG OMGIVELSERNE, DER ER 2 LÆKRE BUCKET FØRER STOLE OG ELEGANT SOFA AGTER. 68 LT. INDBYGGET TANK PLACERET UNDER FORDÆK GIVER GOD BALLANCE OG OPTRÆK I BÅDEN.

Beskrivelse:
Årgang: 1992
Motor og årgang: INGEN
Vægt/Længde/Bredde: 410KG U. MOTOR/4,89/1,95
Max speed: AFHÆNGER AF MOTOR FRA 50-150HK
Udstyr: SKITRÆK, BADESTIGE, COCKPITCOVER, LANTERNER M.M.

http://shopleiflarsenmarine.dk/Graphics/Products/1301.jpg

(link fjernet)

(link fjernet)

Hvad har i at sige om denne båd synes den er rigtig pæn også kan jeg bruge min egen motor også er den hellere ikke så voldsom dyr self kan man måske brutte prisen lidt ned men altså er det noget jeg skal holde mig fra eller skal jeg go for it?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Thundercraft 160 Ski Mastert
  • #1   6. jul 2005 Helt seriøst hånden på hjertet aner ikke hvad pokker jeg vil.

    Jeg vil gerne have et faretøj som ligger roligt i vandet mener kan ikke lide sådan en vild levende båd fordi så mister jeg lysten til at sejle alene.

    Det skal være en båd med gode styreenskaber også skal det jo self være noget hvor min 60 hk passer overpå samt giver en pæn fart


  • #2   6. jul 2005 kender en der har en båd med samme type vindspejl. alt for lavt. hvis vejret ik lige er helt godt eller der er lidt bølger kan selv små korte ture være kolde, og ikke særlig behagelig. men det er jo smag og behag. absolut ikke noget for mig.

  • #3   7. jul 2005 Hvad pokker skal jeg dg så hitte på mit max lyder på 37 kilo altså det er sku max har ikke flere penge jeg kan jo vente til vinter også få en madna hvilket jeg faktisk gerne ville bare hvis man nu fandt noget andet i mens så..

  • #4   7. jul 2005 Er lige blevet ringet op for 2 min siden og fået et tilbud på en Bornett 16 til 25,000kr uden motor.

    Men der skulle ikke være en som ligger inde med noget info eller billedere for mine egenskaber til søgning på nettet er ikke lige så godt.

    Grunden jeg fik dne her tilbudt er at den anden lige var blevet solgt i dag øv øv øv


  • #5   7. jul 2005 Jeg har prøvet følgenede både:
    Flipper GT
    Mustang
    Madna
    Fletcher

    Tror jeg har fundet frem til det stille og roligt at det skal være de type både jeg gerne vil have.¨

    Spi D: Min email er lasserixnielsen@mail.dk
    Du skulle vel ikke have nogen billedere eller vide hvordan sådan en ser ud inden i?


  • #6   7. jul 2005 Synes faktisk mest om madna'en den ligger så dekligt på vandet. Den er bare et helvede at fortøjer alene men altså alt i alt synes jeg bedst om den der madna så ved jeg ikke hvad jeg skal gå efter den der Glastron du snakker om synes jeg ikke lige sådan helt om den er lidt grim i farverne

  • #7   7. jul 2005 Ved nu ikke helt tror nu bare jeg vil have mig en hurtig båd så men ska lige snakke med leif larsen marine om det hvad de kan tilbyde mig;)

  • #8   7. jul 2005 Okay alle sammen har brug for hjælp virkelig extremt hjælp skal bruge en båd i stil med mustang waverider kom med alle de bud osv i kan...

  • #9   7. jul 2005 har du kigget på dba. søg på max 37000. der er flere emner.

  • #10   7. jul 2005 Har kigget synes bare ikke lige der er nogen jo 1 men den var så solgt arhhhh

  • #11   7. jul 2005 Hvad er den med?

  • #12   7. jul 2005 bare pas på du ikke køber noget lort med den fart. hellere en go båd næste sommer end noget lort du er gift med når denne sommer er forbi.

  • #13   7. jul 2005 Kommer der ikke også flest både til salg om vintern mener der mener jeg nok at de fleste fortryder og sælger igen?

    Eller tager jeg helt fejl?

    Tror sku bare jeg lige slår koldt vand i blodet og for stillet min motor på plads i min mor og fars skur også lade den stå der og blomstre lidt:P


  • #14   7. jul 2005 Hvad med en finnsport 500? Jeg var osse på udkig efter en hurtig båd med racer look da jeg faldt over min på dba..
    Jeg ved ik om der er nogen til salg i danmark pt. men det er helt klart en båd der er hver at overveje..

    www.finnsport500.com

    http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=416


  • #15   8. jul 2005 Jeg har endelig fundet min type båd men tog også lang tid båden er blevet en i stil med mustang eller magna de sejler super godt prøvet lige en i dag så drenge og piger og alle jer andre jeg køber nk ne båd i den stil;)

  • #16   8. jul 2005 ikke noget ondt med spi D vi har aldrig set din båd mener nogle billedere du selv har taget tror faktisk mindre og mindre på du overhovdet ejer sådan en båd mig og nico snakkede om det i dag og vi var faktisk lidt fuckt up sure over det...

  • #17   8. jul 2005 træls slutning. han er nok den der er hurtigst til at hjælpe folk herinde,også dig. og så skriver du sådan noget lort. pisser mig af. skovl....

  • #18   8. jul 2005 ja det var til dig lasse...

  • #19   9. jul 2005 Skriver da intet om manden ud over vi bare vil se pics af hans båd

  • #20   9. jul 2005 Sådan set også det jeg gerne ville have for synes den ser flot ud også ville jeg bare gerne se den altså du ved homo foto.. Spi D er kanon herinde og takker da mange gange opg bliver ved med det for han kan sku da noget og ja lasse j kan du jo også.

    Jeg ved da ikke så meget om både da jeg er "ny" i faget og jeres hjælp/svar har gjort min viden meget mere stor og det prissætter jeg da og ville hellere ikke være uvenner med nogen af jer ønkser jo bare at se et billede så man kan bedømme str på den for den ser cool ud jo...


Kommentér på:
Thundercraft 160 Ski Mastert

Annonce