{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.429 visninger | Oprettet:

Gemi Boats {{forumTopicSubject}}

har kigget lidt på en større alubåd til fiskeri på sundet. Har kigget på Silver Eagle 630 CC, Arronet 23 5 SPT og Gemi 625 CC men kan ikke rigtig finde noget på Gemi Boats andet end fra dem selv. Nogen der har nogen form for "hands on" erfaring med Gemi og deres sejlegenskaber og bygkvalitet. gemibaade.dk
på forhånd tak
Oliver

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gemi Boats
  • #1   8. nov 2016 Desværre har jeg ikke selv oplevet Gemi in Real life men andre muligheder for alu både inden for fornuftigt priser er Buster (finsk) og Master (svensk) . Prøve at søg på blocket.se der finder man alu både tit til gode priser.

Jeg har selv en af Busters mindre modeller og er super glade for den.

• #2   8. nov 2016 kender godt buster og det er ikke lige mig. Master har jeg ikke kigget på Men det må jeg hellere få gjort.

• #3   9. nov 2016 Kender kun Gemi fra den der er oprettet her inde .

Arroneten har jeg sejlet i et par uger i Norge . Den sejler fantastisk og kan godt anbefales

Nicolai

• #4   9. nov 2016 Arronet virker til at være en super båd til mit behov men den koster desværre det dobbelte af en Gemi. har aftalt en prøvetur med den danske agent på Lørdag...:) Så får jeg selv syn for sagen...

• Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Svar: 14
    #5   29. nov 2016 Hej
    Har prøvet en Gemi 625 i et par dage ved fiskeri i saltstraum, Norge. Det er en superfed båd. Meget stabil i høj sø og rar overgang til planerne sejlads.
    Jeg skal helt sikkert have noget i den stil til næste år. Har dog også overvejet at få bygget en specielt til mig, prøv evt. At kigge efter svenske Hape, de laver både til samme pris som Gemi, men de vil gerne ændre småting uden betaling.

• #6   29. nov 2016 Hej Thomas
    tak for info, altid godt at høre fra andre om deres erfaringer.
    Var ude og prøve den og generelt var jeg meget positiv. Desværre var vandet helt fladt den dag og fik derfor ikke testet den i lidt hård Øresunds sø...;) Har aftalt en ny test tur en dag med hårdere vejr.
    Styrepulten var placeret lidt langt tilbage og den ville de gerne rykke for mig uden ekstra pris. Vi helt sikkert lige kigge på Hape. smiley

• Thomas K
    Thomas K Tilmeldt:
    nov 2009

Følger: 1 Svar: 14
    #7   29. nov 2016 Jeg prøvede Gemien i hårdt vejr, og syntes den imponerede mig meget. Vi sejlede laaasangt ud fra bodø, hvor det er rigtigt hav. Og den føltes aldrig usikker. Vil helt sikkert kigge på en alu båd næste gang.
    Jeg har selv en QuickSilver 520dc med 115 HK, og syntes gemien var i en helt anden klasse når det gælder sejlads i høj sø.
    Vores gemi havde en 90 HK Honda monteret, og det var rigeligt til at få båden i plan med 4 mand, tror 100HK vil være rigeligt. Min båd kræver helt sikkert mere power for at få den op at plane med stil.

• #8   29. nov 2016 Lyder jo som det jeg er ude efter, havde dog tænkt mig at smide en E-TEC 130hk på den. smiley
    Prøvede den med en 100hk Honda og savnede lidt spark i forhold til min Dory med 2 takter.

Kommentér på:
Gemi Boats

Annonce