Gemi Boats {{forumTopicSubject}}
har kigget lidt på en større alubåd til fiskeri på sundet. Har kigget på Silver Eagle 630 CC, Arronet 23 5 SPT og Gemi 625 CC men kan ikke rigtig finde noget på Gemi Boats andet end fra dem selv. Nogen der har nogen form for "hands on" erfaring med Gemi og deres sejlegenskaber og bygkvalitet. gemibaade.dk
på forhånd tak
Oliver
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 53 Både: 4 Emner: 69 Svar: 1.115
Jeg har selv en af Busters mindre modeller og er super glade for den.
sep 2015
Følger: 4 Følgere: 26 Både: 2 Emner: 8 Svar: 34
apr 2008
Følger: 1 Følgere: 30 Emner: 11 Svar: 460
Arroneten har jeg sejlet i et par uger i Norge . Den sejler fantastisk og kan godt anbefales
Nicolai
sep 2015
nov 2009
Følger: 1 Svar: 14
Har prøvet en Gemi 625 i et par dage ved fiskeri i saltstraum, Norge. Det er en superfed båd. Meget stabil i høj sø og rar overgang til planerne sejlads.
Jeg skal helt sikkert have noget i den stil til næste år. Har dog også overvejet at få bygget en specielt til mig, prøv evt. At kigge efter svenske Hape, de laver både til samme pris som Gemi, men de vil gerne ændre småting uden betaling.
sep 2015
tak for info, altid godt at høre fra andre om deres erfaringer.
Var ude og prøve den og generelt var jeg meget positiv. Desværre var vandet helt fladt den dag og fik derfor ikke testet den i lidt hård Øresunds sø...;) Har aftalt en ny test tur en dag med hårdere vejr.
Styrepulten var placeret lidt langt tilbage og den ville de gerne rykke for mig uden ekstra pris. Vi helt sikkert lige kigge på Hape.
nov 2009
Følger: 1 Svar: 14
Jeg har selv en QuickSilver 520dc med 115 HK, og syntes gemien var i en helt anden klasse når det gælder sejlads i høj sø.
Vores gemi havde en 90 HK Honda monteret, og det var rigeligt til at få båden i plan med 4 mand, tror 100HK vil være rigeligt. Min båd kræver helt sikkert mere power for at få den op at plane med stil.
sep 2015
Prøvede den med en 100hk Honda og savnede lidt spark i forhold til min Dory med 2 takter.
Gemi Boats