{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  polering
  • #2   17. jun 2008 Prof. produkter til fornuftig pris http www.fareclamarine.dk

  • #3   18. jun 2008 Hempels det bedste, klud diverse midler / maskiner ? har du ikke maskinen så er det rugbrød + dig selv, det sidste virker altid bedst hvis du altså har rugbrød hjemme, skulle du mod forventning ikke selv være hjemme må man håbe du er godt gift, så ved du hvem der skal være motor den dag:-) hils din kone / kæreste og hyg dig selv i byen imens hilsen Claus.

  • #4   18. jun 2008 jeg må erkedne at Hempel er et hobby produkt hvis man sammenligner med fareclamarine, jeg bruger kun farecla til min båd, og den står som ny efter hver tur, det fjerner alt fra olie til ridser, og mine propeller får også en tur med det.

    har også brugt Hempel men det er laaaangt fra så godt som fareclamarine.

    Hempel = hobby
    fareclamarinem = professionelt


  • #5   18. jun 2008 Prøver at bestille Marine Leather & Vinyl Cleaner fra fareclamarine.

    Så må vi se, jeg har noget hvid nappa der bare ikke vil blive rent. Har skuret med wd40, sæbespåner, limelight rust fjerner, vanish, brun sæbe intet giver godt resultat til dette skidt. smiley


  • #6   18. jun 2008 Ring til stenteq marine teknik,de har noget der dur,spørg efter tommy

  • #7   18. jun 2008 som John J siger ring til ham Tommy han ved hvad han snakker om.

    det skal også sige at dem som polere både til de store messer i Dk og i iudlandet, de bruger fareclamarine så det er noget der dur til noget


  • #9   20. jun 2008 Jeg bruger selv Prox

Kommentér på:
polering

Annonce