{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.749 visninger | Oprettet:

Topfart = begranseren = støre skrue? {{forumTopicSubject}}

Hey har lige smidt en 50hk yamaha på min lm10er den er satme hurtig ude af vandet og sejler også pænt stært men er nød til at linde gassen lidt på toppen da den bare rammer begranseren. Kan man løse dette? Tror ikke mig skrog kan sejle hurtigere den er jo meget kort osv og derfor remmer den bare begranseren til sidst.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Topfart = begranseren = støre skrue?
Kommentér på:
Topfart = begranseren = støre skrue?

Annonce