{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Benzintyve i Svendborgsund {{forumTopicSubject}}

Hej Alle...

Lige en advarsel til jer som sejler i det sydfynske.
Som mange andre steder er der i øjeblikket folk som render og tømmer tanke for benzin.

Jeg har en kammerat der for en uge siden blev revet for ca. 50 liter, og i går da jeg skulle ud fandt jeg ud af at der er blevet suget ca. 100 l. ud af min tank.

Så de er derude i øjeblikket.

Var der for kort tid siden ikke et indlæg omkring tankdæksel med lås? Link?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Benzintyve i Svendborgsund
  • #1   4. jul 2008 Ja, det er selvfølgelig rigtigt!!

    Er der så ikke noget om at man få en eller anden spiral man kan sætte i slangen, så der ikke kan komme en anden slange ned?


  • #2   4. jul 2008 En mulighed er også at bytte rundt på dækslerne vi har tre " waste, water, gas " det som " de " så tror er benz er enten vand eller waste ,det er da mulig at de er heldige at nappe det rigtige men ellers kan man da godt sidde og hygge sig over de lige for tyndet deres eget benz op med vand eller det der er værer
    PS. jeg ved godt at det ikke er alle der har mer end et påfyldnings dæksel
    bare en ide , og som Michael Tskriver så er "de " sku ikke blege for at flå det hele i smader for en smule benz


  • #3   4. jul 2008 Hej Per

    Det er da temmelig træls.
    Kommer selv derfra, så vil da gerne vide, hvor tyverierne er sket ?

    PFT

    Christian


  • #4   4. jul 2008 Hej Cristian.

    Jeg har min båd liggende ved en privat bro ca 200 m. vest for Svendborgsundbroen på Tåsingesiden.

    Min kammerat har oplevet det omkring Strandvejskvarteret.

    Per


  • #5   4. jul 2008 Palby og Masnedø marinecenter har rustfri tankdæksler med lås(rigtig nøgle), i en god kvalitet. Jeg har skiftet mit det gamle ud med sådan et.

  • #6   5. jul 2008 Lad være med at have for meget benzin på båden - jeg har en gasbuddy ( (link fjernet) og fylder båden før jeg tager på dagens ture - når den kommer hjem til broen er der ikke meget benz tilbage - og et evt. tyveri betyder derfor mindre

  • #7   5. jul 2008 Tak for svaret Per.

    Så er det ikke umiddelbart i nærheden af mig. Men derfor kan man
    jo ikke føle sig for sikker.

    Man kan jo også gøre som EN N, men jeg gider bare ikke skulle have
    alt det besvær, p.g.a. nogle klaphatte :o(


Kommentér på:
Benzintyve i Svendborgsund

Annonce