{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  larson Eller Grew Hvad skal man ?
  • #1   5. jul 2008 Ja grew

  • #2   7. jul 2008 Okay så bliver det nok den det er også klart den jeg selv syntes er fedest men ville lige høre jeres mening.

  • #3   7. jul 2008 Jeg har en GREW 188LR.

    Båden er købt fabriksny i februar måned 2008.

    Kort om båden:
    42 drifttimer siden maj måned 2008.
    4.3 liter Mercruiser 190 HK, drev Alpha One Gen II.
    21" standard propel ( der medfølger 23" sportspropel ).
    Elektrisk motorklap.
    Lædersæder.
    Stor siddegruppe agter.
    Lænsepumpe.
    Trærat.
    Aftagelige gulvtæpper i båden.
    Havnecover.
    Bimini-top.
    CE godkendt.
    1500 kg ind.reg. landevejstrailer.
    Alle service overholdt.
    Der kan medfølge rustfri propel i valgfri størrelse.

    Båden sælges til fordelagtig pris.

    Kontakt mig via mail for pris og yderligere detaljer.

    Båden ligger i Købehavns Havn.


  • #4   7. jul 2008 Jeg ville da uden at blinke vælge Larson'en. (og jo der er sideruder i) - det ses bare ikke på billedet. Jeg har været oppe hos Bluebay Marine og se den i udstillingen og den er bare pisseflot.

    Hvis jeg var dig ville jeg tage ud og se dem live. Det siger meget mere om billederne på nettet.


  • #5   7. jul 2008 og der er da også et par stykker af dem herinde i modsætning til Grew http://www.baadgalleri.dk/html/gal_alle.asp?brand=Larson

  • #6   7. jul 2008 Så Har jeg set begge både og min dom er altså at grewen er klart den fedeste af de 2 der er meget mere udstyr i grewen for pengene den har ekstra platform stort anlæg med fjernbetjening ude bagpå lavt sort vindspejl og helt indfarvet og jeg må sige at finishen på grewen er altså helt helt i top.
    Larsonen er også rigtig fin men der mangler bare alt det her udstyr til pengene.
    Så der er blevet bestilt en grew 180 SS i rød så nu glæder jeg mig bare til næste uge Jubii.


  • #7   7. jul 2008 Og så er der en ting mere som jeg ikke kunne leve med og det er volvo penta.

  • #8   8. jul 2008 He he, okay. Tillykke med købet.

    Jeg har lige læst at den nye 2009 Larson Sport også kommer med udvidet badeplatform, så det er bliver da også fedt.

    At du ikke kan leve med Volvo er vist nærmere et spørgsmål om religion. Jeg ville sgu altid vælge en Volvo hvis muligheden var der smiley


  • #9   8. jul 2008 Der er fordele og ulemper ved både Volvo Penta og Mercruiser.....

Kommentér på:
larson Eller Grew Hvad skal man ?

Annonce