{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
19.002 visninger | Oprettet:

ADVARSEL til købere af kabinebåd {{forumTopicSubject}}

Jeg var for 10 dage siden inde og ligge depositum på min nye kabinebåd Hundelorten, jeg hentede den i torsdags, og lånte trailer af sælger, han sagde der var en lille ridse som lige skille seales i bunden, men det var intet, kom så hjem med den, og pillede lige lidt i kølen, den var rådden, og der var flere store revner, når man kom tæt på, kontaktede ham, og sågde handlen skulle gå tilbage, han ville så få den lavet, men resten af kølen har fået vand, og resten af båden er måske rådden, så jeg blev ved, og til sidst blev samtalen ret højtrøstet, men som et STORT + havde jeg hans trailer, så det vi blev enige om var at jeg kom tilbage med den, og han beholdte 1000 kr for den tid han havde spildt på mig, jeg var RIGTIG glad da jeg fik mine penge tilbage, og væk fra den ubrulige badekar.

I SKAL IKKE KØBE DEN, den er så defekt, der er 1 lag glasfiber på nogle plader, for at side det mildest talt.

i kan se båden her.
http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3597&ipc=23136

Har så isteden brugt 6000 kr mere og købt en RIGTIG kvalitetsbåd, som jeg opretter nu, så nu skal jeg bare sælge min 2 hk motor, så jeg kan blive godt sejlende.

Bare pas på derude.
Thomas


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  ADVARSEL til købere af kabinebåd
Kommentér på:
ADVARSEL til købere af kabinebåd

Annonce