{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.310 visninger | Oprettet:

Import af Nimbus fra England. {{forumTopicSubject}}

Vi vil sælge vores 24midi og gerne have en Nimbus 3003 da den passer i vores budget, nu har jeg lige set på BoatShop24.com at man kan få en 31 Ultima eller en 31 Cupe til samme pris i England,
Kan det passe???? skal der betales nogen afgift eller told? hvad koster en transport til Danmark eller tyskland?
nedenstående link er til en 31 Cupe, sådan en koster minimum 800K i danmark
(link fjernet)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af Nimbus fra England.
  • #1   20. jul 2008 Du skal ikke betale moms og told når det kommer fra en EU land...
    og så vidt som jeg ved er der ingen afgift på både...
    men når det kommer til transporten kan jeg ikke hjælpe dig men det er nok DYRT!!
    jeg havde nok sejlet den hjem og så fået en tur ud af det...

• #2   20. jul 2008 en af mine bekendte har lige sejlet en 89'er princess 35 fly hjem fra syd England, en rigtig god tur ca 600 sømil mener jeg det var, det tog en lille uge. og var under halv pris af transport.

• #3   21. jul 2008 Ok, men kan det passe at der er så stor pris forskel på både fra England og så til Danmark ?
    Jeg har hørt lidt om fup firmaer specielt fra England, er der nogen der har erfaringer med seriøse mæglere der fra, det ville jo enormt ærgeligt at rejse over og købe et skib man så aldrig så igen....

• #4   21. jul 2008 Der findes fupfirmaer overalt men England i særdeleshed hårdt ramt indenfor salg af både. Mange fakeprofiler på boatshop24.de opretter typisk amerikanerbåde - billederne er så typisk taget fra en amerikansk hjemmeside - og tilbyder dem ufattelig billigt. Et eksempel var en Baja 38 fra 2002 - jeg kontaktede sælgeren sidste år - med 2 x 496" Mercruiser motorer til EUR: 19000,-........
    Båden stod i England og kunne ikke besigtiges inden køb. Der skulle indbetales et depositum på 50% af beløbet til en bankkonto hos shippingfirmaet - deres hjemmeside så meget professionel ud - og når det var registreret ville blive båden sendt til DK. Jeg havde så 7 dage til at gennemgå og teste båden inden jeg skulle indbetale de sidste 50% af beløbet. Ville jeg ikke have båden alligevel, ville sælge betale for alle fragtomkostninger.
    Jeg konfronterede sælgeren med, at billederne var set på en amerikansk hjemmeside dog med helt andre specifikationer end han havde opgivet....Efter 20 min. var båden slettet fra boatshop24.de

Den annoncerede båd ser fin - ikke en typisk båd for personer der stod bag "salget" af Baja´en - og det ligner da også en autoriseret mægler der sælger båden. Jeg ville tage til England for at besigtige båden inden der overføres penge til sælgers bankkonto.

Eu tur fra Sydengland til DK er en lang tur, der sagtens kunne blive til en fin tur hvis vind og vejr ellers tillader det.

Kommentér på:
Import af Nimbus fra England.

Annonce