{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Os bådfolk der holder sammen {{forumTopicSubject}}

Hej båd venner

Jeg har i et stykke tid gået og tænkt over om det var muligt at oprette en for for galleri eller en form for mappe herinde hvor man kunne smide billeder ind med ting som er blevet stjålet, altså en form for efterlysning??? Hvor man fortæller lidt om hvad det er man savner, så andre kan reagerer hvis de ser måske det du mangler.

Er der stemning for det?

Hvem skal man have fat i herinde fra hvis der er stemning for det?

Vi er jo ret gode til at hjælpe hinanden herinde.

God weekend venner.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Os bådfolk der holder sammen
  • #1   28. jan 2017 Det kommer nok ikke til at ske 😯.. admin vil nok sætte sig op imod det, da de vil have så mange som muligt til at bruge så mange sider af deres som muligt, så de vil henvise til en af de andre sider de har..... selvom det giver rigtig god mening at samle det på BG... Men da det er en forretning ( som skal tjene penge som alle andre forretninger ) gælder det om at få folk til at bruge så mange sites af deres som muligt, jo flere på de forskellige steder, jo flere steder kan der sælges reklamer. .. der har altid været en kamp imellem bruger og admin ang ting der er relateret til den enkelte side, men så har et twist der gør at admin henviser til en anden af deres sider..... så selvom det er brugren der sådan set er grundlaget for siden, ja så har vi ikke meget at sige..... det er ejer af siden der har sidste ord....
    Nu bliver jeg nok sat i frostboksen pga. En form for kritik af dem.... hvis det er tilfældet så ses vi igen til foråret smiley


  • #2   28. jan 2017 Jeg vil mene at det er ikke nødvendigt her på forummet fordi der allerede eksistre en hjemside dedikeret til denne formal og hvis vi alle anvendt hjemsiden , vil den være endnu mere effektivt ende diverse småt Facebook grupper eller forum subgrupper.

    Tilmeld dig til hjemsidet http://www.stolenboats.dk og du vil får en e-mail med detaljer af ting stjålet.
    Den er brugt af politiet og nogle forsikring selskaber samt privat mennesker som du og jeg.
    Man kan også anmeld et tyveri med at udfylde et online skema.

    My 2 cents.


Kommentér på:
Os bådfolk der holder sammen

Annonce