{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.233 visninger | Oprettet:

ipad mini 4 (Hjælp til icloud låst) {{forumTopicSubject}}

Hej alle her på BG.

Er der en herinde der kan hjælpe med af få låst min datters ipad mini 4 op da den er låst men icloud og hun kan ikke huske email eller kode

Eller kender du evt et sted her på FYN hvor de kan hjælpe?

Du kan skrive til mig herpå eller du kan også ringe til mig på 22901761
Mvh Lone

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ipad mini 4 (Hjælp til icloud låst)
  • #1   31. jan 2017 Situationen er den at Apple ikke vil hjælpe. De bliver ved med at bede om original kvitteringen. Vi har indsendt vores kvittering, men da den er købt hos My Phoneshop som ikke er autoriseret Apple forhandler, gælder kvitteringen fra dem af ikke.
    Apple har endda fået My Phoneshpos kvittering fra deres leverandør, men den er også ubrugelig siger de hos Apple, konger som de er.
    Så derfor står vi med en ipad til 4500kr, som kun er to måneder gammel, som er helt ubrugelig.
    Vi ved jo godt at det er lidt selvforskyldt da det er en pige på 12år, der selv har været henne og rode med den og sætte den op, da hun fik den i gave af sin far.

Håber virkelig der er nogen herind der kan hjælpe eller ved hvor man kan få hjælp uden om Apple, da de jo ikke vil være behjælpelige, de store konger!

• #2   31. jan 2017 Man kan evt. sælge den som defekt i prislejet 500-800 kr.
    tror ikke man kan gøre så meget når den først er låst og man har glemt koden.

Hørte engang at FBI eller CIA brugte 1 million dollars for at få låst sådan en Apple ting op, så tror det er rimeligt svært.

Sælg den og kom videre i livet.

Mener der findes forsikringer der dækker sådan noget elektronik dvs. hvis man f.eks. mister sin ipad når man er ude at sejle, eller hvis man taber den så den går i stykker, eller den bliver stjålet osv.
    Kunne måske være en ide når i køber ny ipad igen.

• #3   1. feb 2017 Jeg er ikke helt med, er det iCloud kontoen du prøver at låse op? Altsa du mener at du har glemt dit Apple id eller er det fysisk ipaden som er låst?
    Hvis det er iCloud kontoen, kan den nulstilles og et nyt Apple id oprettes. det har lige gørt over jul ferien. Hvis det er fysisk ipaden du mener som er låst kan jeg ikke hjælpe dig.

• #4   1. feb 2017 Hej Kenneth O.

ja det er icloud kontoen.

Mvh Lone

profilbillede
  • #5   1. feb 2017 iCloud passwordet var ikke svært for mig at nulstil. Jeg brugt denne vejledning

https://support.apple.com/en-us/HT201487

..

Kommentér på:
ipad mini 4 (Hjælp til icloud låst)

Annonce