{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.964 visninger | Oprettet:

Bedst motor.. Hva er jeres favorit?? {{forumTopicSubject}}

En ting er at komme ud en anden er at komme hjem.. Så som overskriften siger: Hvilket mærke(r) tør i sætte jeres tillid til? Hvorfor?

Jeg sætter min lid til Evinrude og Johnson da jeg ikke har en eneste dårlig erfaring med dem..

De bibeholder 2takterne og tager den hårde kamp op mod 4takterne (hvilket jeg repektere eftersom at det ville være meget nemere bare at lave en motor mage til de andre)..

Hvis man kigger på udbudet af motorer fra før 90 så syntes jeg at der er flest Evinrude/Johnson og de ser pænest ud (hvilket må betyde længere levetid)..

Og så mener jeg at det betyder lidt at sejle rundt med det ældste mærke på hækken..

Hvis jeg skulle vælge noget andet så skulle det være Mercury da de har været i branchen længe og er nogen af de største (hvis ik de største)..


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bedst motor.. Hva er jeres favorit??
  • #1   26. jul 2005 "Og så mener jeg at det betyder lidt at sejle rundt med det ældste mærke på hækken.."

    - Er evinrude det ældste motor mærke til både?


  • #2   26. jul 2005 det med at evinrude er det ældste er jeg temlig sikker på er rigtigt og kig lige her på de tests:


    (link fjernet)

    og tag de andre sider ovre i venstre side!


  • #3   26. jul 2005 Sabb Diesel... smiley det er ikke en påhængsmotor.... MEN DEN ER SEJ!!



  • #4   26. jul 2005 jeg kører Honda four 30 hl en mega dejlig maskine og den siger ingenting.. en dag jeg på vej af havnen med en af mine venner så spurgte han om jeg ikke skulle have satartet motoren.. hhehe smiley

  • #5   26. jul 2005 30 hk*


  • #6   26. jul 2005 jeg må erkende at jeg hænger til Yamaha.
    meeen hvis jeg skulle ud og hav ny motor ville jeg kikker nærmere på en Evinrude E-tec, synes den få nogle flotte karakter.

    men en Yamha Vmax smiley


  • #7   27. jul 2005 Lasse J
    Du skriver
    "For der er ingen tvivl om at en 4-takter, har en meget blødere gangkultur, og et mindre bensinforbrug......"

    og

    "jamen klart, en ny 2 takter er betydelig mere stille end en 10 år gammel....teknologien er nået langt de sidste år....men sammenlignet med en 4-takter har en 2-takter ingen chance hvad gælder støj og bensin forbrug....."

    Hvis du for eksempel ser på de nye totaktere med direkte elektronisk indsprøjtning så bruger den jo ikke mere brændstof end firtakteren!


  • #8   27. jul 2005 Jeg kan godt lide kaner motore som mariner eller mecurey de synger godt og sejler fint så har ikke så meget at sige andet ind tja en yamaha 200 v-max ikke ville være tosset hvis man skulle vælge en

  • Thomas C
    Thomas C Tilmeldt:
    aug 2005

    Følger: 1 Både: 1 Svar: 1
    #9   10. aug 2005 Jeg har selv en Evinrude 2 takter fra ????, den er i hvertfald ikke ny. En gang midt i firserne. Den starter hvergang og kører upåklageligt

Kommentér på:
Bedst motor.. Hva er jeres favorit??

Annonce