{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Tube {{forumTopicSubject}}

Hej, har lige købt denne tube i harald-nyborg til 149kr.
Kvaliteten virker som dem der koster 400-500kr, så hvis nogle skal ha en bille tube, så er den her sikkert helt fin... Har dog ik prøvet den endnu.
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=2736&Grp=315&n=10&KundeID=ADK8BwO6X1nHeBT4svO1DD0cg1308LV

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klip af buske og hæk 2.000 kr.
  • Dørhåndtag 650 kr.
  • Installere vaskemaskine 500 kr.
  • Fix the leg of my bed 500 kr.
  • Fastsættelse af gelænder 500 kr.
  • Slå græs 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tube
  • #1   30. jul 2005 Kun pga. de 2 års reklamationsret at den er 150,- værd... De bliver utæt i ventilen, bliver deform ved brug og går op i syningen der hvor tubelinen er sat fast...
    Jeg har måske bare haft dårlige erfaringer med dem? Men mon dog?

Jeg vil hellere give det mere og så vide hvad jeg har!

• #2   30. jul 2005 Syntes altså den virker ret stærk... Har kigget på andre til omkring 500kr og de er næsten fuldstændig ens. Ventilen har også gode pakninger, og ligner umiddelbart ikke som noget der kan bleve utæt pga den enkle måde de nu er lavet på. Så længe pakningen ikke tørre ud, så skulle den heller ik blive utæt.

• #3   30. jul 2005 Har selv en af de der billige tuber, samt en Ho. Den billige virker fint, jeg har brugt den i to år og den er ikke gået i stykker endnu, men man kan stadig godt mærke at Ho`en er af en lidt bedre kvalitet. Men til prisen er den billige rigtig god.

Kommentér på:
Tube

Annonce