{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Salgstanker !!! {{forumTopicSubject}}

Jeg går i salgstanker vedr. min båd. Se link.
http://www.baadgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1379

Som så mange andre, vil man jo så gerne lige have en fod eller to mere båd at sejle i. Ja og også gerne lige et par heste mere på hækken.
Så derfor har jeg i tankerne at sætte min skude til salg incl. begge motorer, men excl. trailer.

HVAD SKAL EN SÅDAN ALL-ROUND SKUDE KOSTE ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Salgstanker !!!
  • #1   29. aug 2008 den er sq lidt svær... men tror ikke på over 50 k...

  • #2   29. aug 2008 mellem 30 og 35 vil jeg mene

  • #3   29. aug 2008 Hvor sulten er du? vil tro prisen ligger omkring de 30k.

  • #4   29. aug 2008 Så vil jeg da også lige gi mit bud med.

    Jeg er nok lidt mere venligt stemt overfor typen end i andre. Jeg vil skyde på en 45k - 50k baseret på standen af båden (hvilken er meget flot efter billederne at dømme).


  • #5   29. aug 2008 Takker for de varme ord fra Lasse D.
    Skuden står total fejlfri. Ingen løse ledninger, huller eller andet som er defekt. Billeder jeg har inde her, er jo efterhånden et par år gamle. Og siden da, er alt agter, blevet polstret om med hvid nappa. Nye batterier, nye gardiner osv. osv. Skuden kan bruges til vandski, trolling og weekend-ture ( den er udstyret med lille køkken så der kan laves varm mad, samt er der et porta potti toilet. ). Men priser under de 50, bliver den ikke solgt til.
    En ligende skude, som trænger til en stor kærlig hånd, ingen udstyr og med et hakkebrædt af en motor, kan nok koste de 30 som Lars T nævner af pris.


  • #6   30. aug 2008 hej Kim C
    Hvad har du fået kig på af anden båd?


Kommentér på:
Salgstanker !!!

Annonce