{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.436 visninger | Oprettet:

Vandsjov!! {{forumTopicSubject}}

Mig og 2 venner skal i morgen ud og hygge os med lidt vandsjov:D

Brian som har båden som er en Mustang waverider med 125 mercury heste, Når hvor kom jeg fra jo han har tube 2 trekanter også har han vandski.

Men for ligesom at gøre noget nyt noget andre ikke gør så ofte eller nogen gør slet ikke. Jeg har købt mig en BØRNEgummibåd og den er cool..

Jeg kan ligge på alle sjove måder eller stå op også bare holde fast i vandski linjen. Det bliver bare fucking skægt hehe, der kommer pics i morgen aften hvis jeg ikke er kvæstet..Men håber vejret holder det som afgør alt sådan set.

I kan da lige se min Børnebåd som så ikke har vandpistol på vi forventer det ville gøreav hvis man kommer i forbindelse med den i høj fart...
(link fjernet)


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Vandsjov!!
  • #1   1. aug 2005 Ideen i det ligger jo i at man bliver trukket efter en båd du ved som en alm tube..

    Her styre man nok bare lidt mere selv også kommer farten nok op i den fart hvor jeg lukker mine øjne gjorde ví sidst.. Ved godt det er farligt men hva lad os nu bare være drengerøve lidt endnu:P


  • #2   5. aug 2005 undskyld jeg først skriver nu men har ligget i min seng fra i tirsdag og til nu ham brian som sejlede han sejelde næsten top fart nogen gange det er så sygt...

    Det er da sjovt men ikke oppe i de hastigheder jeg er helt blå altså et stort blåt mærke der hvor jeg faldt i vandet:(

    Folk som ikke opføre sig pænt skullle have smæk


Kommentér på:
Vandsjov!!

Annonce