{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.521 visninger | Oprettet:

EL SPIL??? hvor mange kilo?? {{forumTopicSubject}}

Hej sådan et el spil man kan købe hos Harald... Der en til salg hvor der står den kan trække 450kg.

Men hvis den skal hejse et emne lodret op, hvor mange kilo vil den kunne klare???

Er ved at bygge et silads til min motor kan komme op fra båden, og det kunne jo være fedt hvis sådan et el spil kunne trække den op af båden ,, tror sku ikke min motor vejer mere end 250-300kg

Mvh
Sini

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse montering, samling, flytning og ledningsarbejde 1.500 kr.
  • Opsætning af skyggelister i stue 2.000 kr.
  • Otiņu mazgāšana 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EL SPIL??? hvor mange kilo??
  • #1   3. sep 2008 Jeg har et spil fra biltema der kan trække 2000 pund. der står helt bevist på den, IKKE TIL LØFTNING... kun til og trække noget

• #2   3. sep 2008 Min gamle sorte båd, vejede 640 kg, + motor ialt 700 kg, jeg købte et elspil fra biltema, og da det var brugt nogle gange kunne den ikke trække båden op på trailer fra vandet, fik at vide min båd var for tung, og det problem havde de ikke hørt om, så fik det byttet, igen efter nogle ganges brug, var den gal igen, solgte båden, og køber fik kvitt med, da jeg mødte ham ½ år efter var han igang med sin nr 2, og gad ikke igen næste gang.
    Ved ikke, de kan tage 1 ton, men ikke 700 kg.
    T

• #3   3. sep 2008 Det fordi jeg vil skifte motor på min båd, og den vejer vel ca 300kg, så ville jeg høre om den kunne løfte en motor lodret op, for så vil jeg montere den på en jern bjælke jeg har i værkstedet

Mvh

sini

• #4   3. sep 2008 har prøvet et af de spil haral skral har til 220v beregnet til og løfte. det virkede rimlig kratigt. så tror godt det kan tag din motor de har en der kan løfte 400/200kg 200 kg rent løft med en vire ligger man dobbel kan den løfte 400kg der er et hul man sætter vireren fast i oppe ved spilet hvis den skal være dobbel.

• #5   4. sep 2008 http://www.afterbuy.de/Afterbuy/shop/storefront/start.aspx?shopid=26499 Gå ind under seilwinden. Det er en helt anden kvalitet. Det var bare en mulighed....

Kommentér på:
EL SPIL??? hvor mange kilo??

Annonce