{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.514 visninger | Oprettet:

Fiske Histiorier.. {{forumTopicSubject}}

hej jeg ville lige hører om der ikke er nogle der har nogle sjove / gode fiske histiorier som de vil dele med os andre.. hehe

og så ville jeg også lige hører om der er nogle der har erfaring med downrigger trolling / overflade trolling.. som kan fortælle lidt om det fordi nu får jeg alt mit trolling udstyr i min båd + mit ekkolod

og så om der er nogle i som bor nær vejle fjord her inde.. som fisker fordi så kunne jeg godt tænke mig at få noget (prof.) hjælp så kunne vi tage en fiske tur (i båd) en dag. smiley eller om der er nogle der fiske i vejle fjord som kan fortælle noget om hvad de har fanget.. jeg har nemlig ALDRIG fanget noget i fjorden.. har fisket efter ALT. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fiske Histiorier..
  • #1   6. aug 2005 hehe og jeg er igang med en meget tyk bog om fiskeri fra båd.. så jeg håber da på at lærer noget om det så jeg kan fange bare en lille fisk i fjorden

• Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 33
    #2   7. aug 2005 Hej Emil
    den nemmeste vej til fangst er, en bund-tackle med 150 g. bly i enden og 2 kroge med et par børsteorme. ud på
    20-40 meter vand, helst ved en skrænt nede på bunden
    så er du sikker på torsk eller rødspætter
    mvh. ks

• #3   7. aug 2005 Hmm, fiske historier har jeg mange af smiley men en af dem var forrige sommer mig og nogle gutter var ude og pilke torsk med en kutter fra thyborøn.
    Efter et par timers fiskeri med rimelig god fangst fik jeg sku en mærklig tingest med op, det var sku en blæksprutte:-/ den var hoppet på en af mine små mini blæksprutter jeg havde på forfanget, da den kom over vandet sprøjtede den blæk 2 meter op i luften, jeg vidste ik helt hvordan jeg skulle forholde mig, men skipper sagde at jeg bare skulle ta den om bord. Det var en hidsig bette satan, og dens arme suget sig fast til en hvis den kunne komme afsted med det, vi opbevarede den i en balje vand hele vejen ind, for det kunne jo være at akvariet i thyborøn ville ha den, men det viste sig at det var en 8 armet mener jeg det var, og denne slags klarede sig ik mere end 2 dage i akvariet, så ha forklarede os hvordan vi tilberedte sådan en, så aftensmaden stod på blæksprutte smiley dyret var ca 50-60 cm lang det skal lige siges at min makker fanget en magen til 15 min efter mig.

Andre der har fanget blæksprutter ude i vesterhavet?
    skipper sagde hvert fald at det var en sjælden fangst

/Erik

• #4   7. aug 2005 okay hehe..

jeg kom lige i tanke om en gang i aalborg hvor mig og en kammerat stod og fiskede sild på havnen lige før en af broerne fordi sildene tør ikke smømme undre broen pga. skyggen fra den.. hehe

men vi fangede MASSER af sild der kom mellem 4-6 sild op hver gang og så ringede vi til en og spurgte om han ville have dem.. og ja det ville han. så vi fangede i alt 45 sild rensede dem og kom hen med dem til ham.. men da vi så kom med dem havede han ombestemt sig .. så kunne vi så gå ned på havnen og kaste dem ud til mågerne men de viller heller ikke have dem fordi de havede vist fået nok i forvejen... men det skal virkelig prøves igen det er sq sjovt når man kan tage så mage med op hver gang smiley

• #5   7. aug 2005 i skal ta til vesterhavet og fange makreller, der er sku noget mere gang i dem end der er i sild

• #6   7. aug 2005 hehe ja

• #7   7. aug 2005 mega lækker båd erik..!

• #8   7. aug 2005 takker smiley

• #9   7. aug 2005 hehe og din jakob J .. den er også mega lækker det er sådan en ligende jeg drømmer om.. hehe mne jeg er kun 14 smiley jeg har kun min lille dejlige nordan 16 med en 30 hk honda four på smiley

• #10   7. aug 2005 Har du ik nogle billeder af din nordan 16?

• #11   7. aug 2005 jo den kommer snart her ind

• #12   7. aug 2005 mads ligge et lille tip.. det er dumt at sætte radioen der.. fordi det er der man træder op på når man skal op på ''sækket'' hehe.. så kan man nemt komme til at sparke til den

• #13   8. aug 2005 Nej, træder helt ned ved føresæderne, den kan ikke holde til at man træder på den i længden... Og da den gamle radio også sad der, kunne jeg jo lige så godt fylde rummet ud. Radioen er desuden lavet så den er lige til at tage med mig når jeg forlader båden, da nogle folk ikke kan kende forskel på dit og mit! Har også lavet en lille skærm af plexiglas, der skal sidde foran og beskytte for vandsprøjt osv.
    Har haft den i fire år ca, så er efterhånden vant til at den sidder der c'',)

• #14   8. aug 2005 okay hehe smiley

• #15   8. aug 2005 1000 tak spi D også en virkelig lækker båd du har smiley

Kommentér på:
Fiske Histiorier..

Annonce