{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Stabil jagtbåd? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en hjemmebygget jagtbåd, som jeg godt måtte være lidt mere stabil på vandet. Derfor søgte jeg lidt rundt og fandt det her: http://boatcollar.com.au/. Man monterer noget skum på siden af båden, som gør den meget mere stabil.

Nu tænker jeg så, hvorfor ikke bare lave det selv - Båden er alligevel low budget.

Derfor ville jeg høre, om der var nogen af jer, der havde et forslag til, hvor jeg kunne købe noget skumgummi eller lignende, som jeg kan montere på siden af båden?

Alle ideer er velkomne.

vh. Magnus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stabil jagtbåd?
  • #1   28. apr 2017 En jetbåd er per definition en båd der sejler i hurtige plaen . Jeg kan godt se ideen hvis det var det langsomt jølle som du vil forbygge at den ikke vælter når ved ulig vægt fordeling , men jeg får det svært til at forstille mig at 2 skum striber klistret på siden af din jetbåd vil gøre dig mere stabil ved hurtig sejladeds.

• #2   28. apr 2017 Køb en båd der opfylder de krav du skal bruge den til.
    Lyder som en meget nem og dyr løsning.
    Men ja så får du varen som du leder efter, i stedet for nødløsninger smiley

Leder du efter noget bådværk til fiskeri?

• #3   28. apr 2017 Sorry men han skriver jagt båd.. og ikke jet båd...

Ville købe en håndfuld af de store tykke flamingo klodser som bruges når man lægger gulv.. men flamingo vil med tiden suge vand men måske en kortvarige mulighed.. men hvor længe der går før det har suget meget vand ved jeg ikke..

• #4   29. apr 2017 Haha

• #5   29. apr 2017 Tak Jan smiley - Jeg tænkte nok der var en der ville kommentere på et tidspunkt. Jeg tror ikke flamingo vil kunne klare det. Mit nuværende løsningsforslag er at købe sådan nogle skumrør man bruger i svømmehallen og monterer på siden. De koster en 50 kr. stk og jeg skal bruge ca. 6.

• #6   29. apr 2017 Hvad med noget tømmer og tønder og snor ? smiley

Kommentér på:
Stabil jagtbåd?

Annonce