{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nogen der maler både?
  • #1   5. okt 2008 Hvad er ikke alt for meget..??

• #2   5. okt 2008 Gå ud og invester i en malerpistol, den kan erhveres for lidt under 500 kr. og så noget maling så er du godt kørende smiley en ordentlig airbrusher skal nok have 2000 for og male den + maling

• #3   5. okt 2008 Til Rasmus H

kan du gøre det for under 1500 kr?

• #4   5. okt 2008 Se nu var det desværre ikke lige ment som om jeg kan male men som Christian siger så gør det selv det er skam ikke så svært..

Grunden til jeg spurgte til prisen var merer for at hører om du vidste hvad det kunne løbe om i.. Jeg har lige malet min jolle og det kostede mig små 1300 kr bare i maling så det er ikke nogen helt billig fornøjelse...

• #5   5. okt 2008 skal man gøre noget inden eller skal man bar male lige på ? (:

• #6   5. okt 2008 Du skal starte med at mat slibe det hele med ca korn 100

Derefter skal det HELE tøres af med enten cellolusefortynder eller terpentin og derefter kan du male

Men på denne her årstid bliver du nok nødt til at være i en opvarmet hal da maling tørre bedst ved 20 grader...

• #7   5. okt 2008 husk at hvis du kommer helt ind til glasfiberen, kan jeg anbefale dig at grunde med epoxy grunder...for glasfiber er ikke vandtæt.

• #8   5. okt 2008 Et alternativ kan også vare at "male" over med epoxy hvis man er uheldig og komme ind til glasfiberen. smiley

• #9   6. okt 2008 Slib den og giv den en heldækkende "frakke" af epoxy selv, lad en prof give den sidste lag, lidt dyrere men bedste løsning.

• #10   8. okt 2008 Da jeg sleb min jolle ned her i sommers viste det sig at der var bar glasfiber inde bagved og det malede vi over med en gang polyester for derefter at male ovenpå det

Jollen fik ingen topcoat den har kun fået maling men tilgengæld meget af det smiley

Tror da polyester er billigst i Biltema...

Kommentér på:
nogen der maler både?

Annonce