{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  flytning af båd uden motor
  • #2   26. maj 2017 Er der ikke en der har en lille gummibåd/jolle i havnen ??? Næsten alle vil hjælpe for 6 kolde øl i denne tid 🍺👍

• #3   26. maj 2017 Hej Jens

Det har du da egentlig ret i !

Jeg har motor på min båd, men den ligger på en forkert plads i havnen. Jeg skal først have certifikat onsdag, så jeg føler mig slet ikke klar til at ligge den til med motor smiley

• #4   26. maj 2017 Hej Henrik

Det kunne da selvfølgelig godt være jeg kunne betale mig fra det med et par kolde øller smiley smiley

• #5   26. maj 2017 Såfremt der er motor på, må da der være en i haven med kortet der vil hjælpe?

• #6   26. maj 2017 Hej Drunk S

Jeg krydser også fingre for der er en venlig sjæl der vil hjælpe mig med det i aften. Jeg tager der op og håber på hjælp smiley

• #7   26. maj 2017 Mon ikke, og som sagt, med et par øl kommer man langt. Også en god mulighed for møde/starte venskab med andre:)

• #8   26. maj 2017 Rigtig god ide Drunk, jeg tager der op med et par øl under armen og håber på en en hjælpende hånd, og en kammerat i havnen

Og så glæder jeg mig til at få taget et certifikat så jeg har lidt mere viden omkring sejlads.

• #9   26. maj 2017 Ja er helt klart lækkert at have det, men mener nu ikke det er det helt store man lære. Men fint at få 100% klarhed om de basic ting

• #10   26. maj 2017 Har desværre godt hørt man ikke lære helt vildt meget. Men basisviden omkring det er altid dejligt

Kender du andre steder man kan øve sig i at manøvrere i havnen ?

• #11   26. maj 2017 Første gang du tager ud, prøv båden på forskellige måder, som var du i havn. Så kan du få en lille ide om hvordan den styre og drejer. Vi har selv brugte bildæk ved pladsen, kan godt giver sorte mærker, men er billigt. Jeg har selv sejlet siden jeg var 13, og tog kortet sidste år, så det er bare kommet for stille og roligt for mig. Men igen de lokale vil måske give nogle tips:)?

• #12   26. maj 2017 Ville også rigtig gerne prøve mig frem, min båd ligger bare i en bås. Så jeg er ret nervøs for at ramme mine naboer smiley

• #13   26. maj 2017 Ja gør vores også, men hel ned i hastighed når du ligger til, og ha' gerne en til at hjælpe. Men held og lykke med det

• #14   26. maj 2017 Mange tak, og tak for de gode råd

God weekend ! smiley

• #15   26. maj 2017 Lige over!

• Frederik W
    Frederik W Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Både: 1 Svar: 3
    #16   28. maj 2017 Bare øv dig i HELT stille vejr med meget lav fart, så kan du sagtens! Men det er ikke svært at sejle ud, så hvis det er så tag ud at lære båden at kende. Og sejl så ind efter du er tryk ved gashåndtaget i lav fart og hav 2 andre til at hjælpe dig smiley

• #17   29. maj 2017 Tak Frederik, jeg må ud og øve mig 👍👍

Kommentér på:
flytning af båd uden motor

Annonce