{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Ang tyveri trailer {{forumTopicSubject}}

Hej alle der ude, i skal passe på hvis i skal købe trailer brenderup. Jeg har talt med en som hedder Torsten har har lige oplyst at der er blevet stjålet 50 nye trailer, han kender en som kødte en, og fik en falsk reg papier med som lignede en orginal. Surt det er på Sjælland, Jeg vil prøve at få ham til at lægge en annonce ind ,så i ved hvem i ikke skal handle med. Der er politi med i sagen.

Mvh Jan

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang tyveri trailer
  • #1   14. dec 2008 heheh har hørt en linene sag oppe fra jylland hvor en mand havde adgang til syningshal hvor han kunne lave et nyt stelnummer og papir på det

• #2   14. dec 2008 Det er utrolig at gøre sig tyv for så lidt. Så heller gør som stein bagger, det kan man da komme lidt omkring, Jeg var inde og se en af hans både på nettet for s.... en skiv, så kan jeg godt pakke mine syd frugter. :-))

mvh

• #3   14. dec 2008 det er for lamt at det skal gå ud over uskyldige mennesker sådan noget

Jan I vi kan da gødt lege stien bagger hehe smiley

• #4   15. dec 2008 Jamen, hvad skal jeg så gøre med de 49 trailere jeg har stående i indkørslen. smiley

Surt at handle med en sådan svindler. Tror sgu egentlig at jeg kunne blive rigtig ond, hvis det var min pung det var gået ud over. Selvtægt Selvtægt Selvtægt Selvtægt Selvtægt Selvtægt Selvtægt Selvtægt Selvtægt Selvtægt.................................................

Kommentér på:
Ang tyveri trailer

Annonce