{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klip af buske og hæk 2.000 kr.
  • Dørhåndtag 650 kr.
  • Installere vaskemaskine 500 kr.
  • Fix the leg of my bed 500 kr.
  • Fastsættelse af gelænder 500 kr.
  • Slå græs 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vandski?
  • jakob s
    jakob s Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #1   20. jan 2009 Det kan nok ikke lade sig gøre vil nok mene du skal bruge min 30 hk... før det måske kan gå hen og blive lidt sjovt...

• #2   20. jan 2009 du kan få nogen vandski som er beregnet til det... de er ca dobbelt så brede som alm ski og heller ikke sjove at stå på...vi har ofte brugt dem når vi skulle lære totalt nybegyndere at komme op... min fætter har nogen og der står 15hp på.
    vi har dog altid brugt en 25hk

• #3   20. jan 2009 Jeg har da hevet en op, på 65kg efter limboen, som har en 20hk på, og det var da skægt nok. og sejlede bestemt ikke med fuld gas!!! det var alm. vandski vi brugte

• #4   20. jan 2009 I midten af 70erne hvor en 50hk var en stor motor,var der mange ved stranden der stod på vandski efter 15-18-20-25hk motorer som var meget almindelige dengang,så mon ikke også det kan lade sig gøre idag
    Hygge herfra,

• #5   20. jan 2009 jeg kan da saktens stå på vandski efter min med 20 hk og jeg vejer 75kg. og det er med en 110kg mand i båden. men der er jo kun en måde du ka finde ud a det på prøv prøv prøv smiley

• #6   21. jan 2009 og hvis du ikke kan kan du jo altid sætte en mindre skrue på, så man får lidt mere træk

Kommentér på:
vandski?

Annonce