{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.722 visninger | Oprettet:

har brug for noget hjælp?? {{forumTopicSubject}}

har fået fat i en evinrude lang benet til min båd og nu skal jeg forhøjde motor 12 cm for at den flap eller hva den nu hedder er næsten plan med båden. men det er bare om det er for meget..??? og båden kan i se i min profil og der sidder der en 25 hk men hvis i kunne forstille jer at den sad 12 længere oppe:)

håber virkelig i kan hjælpe mig med mit spørgsmål for vil nødig købe en anden båd...


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har brug for noget hjælp??
Kommentér på:
har brug for noget hjælp??

Annonce