{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
880 visninger | Oprettet:

Hurtig vurdering {{forumTopicSubject}}

Da tiden og pladsen ikke rigtig tillader båd mere går jeg og overvejer at sælge baylineren. Men hvad tager man for sådan en?
I kan se den under min profil.
Lige nu er den skilt helt ad indvendigt da jeg er ved at renovere den.
Hvad tager man for en båd under renovation?
Og hvad kan jeg tage for den hvis jeg gør det færdigt så den er i tip top stand?

Mvh
Kenny


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hurtig vurdering
  • #1   18. mar 2009 Alt hvad jeg har af tilbehør medfølger selvfølgelig. Fendere, anker, kneeboard, træktov, veste og lidt andet

  • #3   19. mar 2009 Nej det ved jeg godt. Det er også derfor jeg spørger om en vurdering af den i både usamlet og samlet tilstand

  • #4   19. mar 2009 Jeg vil tro du kan sælge den for ca. 55 - 60.000 kr i samlet stand, og ca. 40 - 45.000 i ikke samlet tilstand.

    mvh

    René


  • #5   19. mar 2009 force motor kan muligvis gøre den sværere at sælge.
    og siden du har demonteret det er det vel fordi at den trænger til en kærlig hånd, så køber skal påregne ekstar udgifter/arbejdstimer for at den er klar.... tror ikke på du får over 50kilo


  • #6   20. mar 2009 Motor fejler ikke noget. Og den er heller ikke afmonteret. Og Force motorer er altså ikke svære at få dele til på trods af hvad folk siger.
    Men tak for hjælpen. Det var lidt de tal jeg havde håbet på at høre.


  • #7   20. mar 2009 Jeg vil give et skud på 40.000 inkl trailer, som den stå nu usamlet i disse tider. Tror ikke du skal regne med ret meget mere i samlet tilstand, da køber nok vil skille den ad selv for at renovere (går ud fra st det er derfor du har skilt båden ad).

Kommentér på:
Hurtig vurdering

Annonce