{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

Kahyt m. udenbordsmotor {{forumTopicSubject}}

Jeg er på udkig efter en ny speedbåd, den skal kunne bruges til vandski, wakeboard osv.

Det jeg søger er en båd med påhængsmotor og hvor der også er bare en lille kahyt.

Har søgt rundt på de forskellig sites, kan dog ikke rigtigt finde noget udover gamle "Fiskerbåde" . Så mit spørgsmål er: Kan man overhovedet finde sporty både med kahyt hvis det skal være med påhængsmotor? eller er det kun indenbordsmotor man kan få dette med?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Kahyt m. udenbordsmotor
  • #1   28. aug 2017 bayliner 1802 capri cuddy

    Yamarin 64 DC

    Yamarin 59 DC

    Campion 542 kan den ikke komme under din kategori ?? eller er der også for meget fiskekutter under den model

    Finnmaster 68DC

    Og sikkert mange flere . Hvilken pris snakker du om

    Nicolai


  • #2   28. aug 2017 limbo kunne også klare det. Egentlig en god båd til lidt fiskeri og sjov. den kræver ikke så stor en motor for at komme op i en god fart. dog er kahytten ikke lukket.

  • #3   28. aug 2017 Du kan sagtens finde den type båd du beskriver, Drago 515 vil være en mulighed hvis du kikker efter ny båd, på brugtmarkedet kan du se efter Uttern 5100 dc, 5500 dc, 6200 dc, Askeladden 535 invader, Ryds 620 dc

  • #4   29. aug 2017 Tak for svarene B)💪🏾
    Jeg tænker omkring en 80.000kr +-

    Men kan da godt se nu at de er i den dyre ende


  • #5   30. aug 2017 Hej Jacob
    Så skal du hoppe ind på Finn.No
    Der er en lille fin Vantage 24 med 300 hk
    Johnson
    99.000 norske træpenge, hvilket er ca 80 danske
    Der er kahyt under fordlæk, og tænker den nok kan få lidt gang i vandski og wakeboard


    profilbillede
  • #6   30. aug 2017 ikke lige helt sådan noget jeg er på udkig efter Carsten smiley skulle gerne se lidt nyere ud i designet. Har pt en Glastron 150 gt

  • #7   30. aug 2017 Så bliver det nok lidt sværere
    Men check lige finn.no kontinuerligt
    De har masser af fine både i det design du søger
    Og den norske krone er ikke så stærk som den danske, og fra nu af , og fremefter er der masser af gode tilbud deroppe
    Først til foråret priserne begynder at kravle opad igen
    Held og lykke med jagten
    Mvh Carsten


  • #8   31. aug 2017 Er ret sikker på at der skal betales moms hvis man henter en båd uden for EU.
    Mener ikke man kan få norsk moms retur ved udførsel
    Og så er der også nogle CE-regler ang. båden der skal opfyldes.


Kommentér på:
Kahyt m. udenbordsmotor

Annonce