{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.724 visninger | Oprettet:

Anders J
Anders J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19

kompetent synsmand? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

I forbindelse med mit forhåbenligt snarlige bådkøb leder jeg efter en synsmand der kan lave en kompetent vurdering af standen på en båd. Jeg vil naturligvis gerne yde bestikkelse som tak for hjælpen.

Jeg bor selv i Kbh, men kigger også på både i jylland/fyn, og har i øjeblikket kig på et par stykker som er spredt ud over landet.

Nogen der føler sig rustet til denne opgave og gider at hjælpe en nybegynder lidt på vej så han ikke køber katten i sækken?

Send evt. en mail: creatimc@hotmail.com

Hilsen
Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kompetent synsmand?
  • #1   3. okt 2005 jeg ville med glæde.. men er kun 14.. desvære.. men er det en motor eller sejlbåd du er på udkig efter?

• #2   3. okt 2005 hvis vi snakker motorbåd.. så skal du jo kigge godt på hvordan motor og "køl" har det.. hvis muligt.. hvis vi snakker sejl.. så skal du for det første.. tjekke ALLE spil igennem.. for det er ikke så sjovt at skulle ud og ofre 50,000 kroner på en spil efter man lige har købt ny båd.. og du skal være opmærksom på hvilken stand sejlene er i.. en 20 år gammel spiler.. kan faktisk stadig bruges.. men.. hvis du kan se/mærke at dugen er mørnet eller lignene.. så er det jo heller ikke så sjov at skulle ud og købe ny sejl.

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    aug 2005

#3   3. okt 2005 der er tale om en ca. 18 fods kabine-motorbåd med følgende krav ( om muligt )

ikke meget dyrere end 55.000.-
    skal kunne sejle min 25 knob
    skal helst have åben kabine
    Motoren skal være mellem 50-90 hk
    Skal være påhængsmotor
    må meget gerne være trailer med
    og så skal den være i teknisk god stand
    den må der gerne trænge til knofedt
    skal gerne have basisudstyr ( ekkolod, div målere )
    Skal have min. 2 reelle sovepladser.
    Må meget gerne være nogen der sælger hele pakken

Jeg kigger på både som Selco 18 Hardtop, Nordan 18, Shetland 535/570 og andre både i den kaliber ..eller måske der dukker noget uttern, ørnvik, flipper op som kan fåes til en fair pris.

Jeg ved godst man ikke kan få alting for ingenting, men jeg har nu i sinde at se hvor langt jeg kan komme for mine spareskillinger, og gider ikke have at min første bådoplevelse skal forbindes med et økonomisk mareridt

Det er mit udgangspunkt, og det jeg søger

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    aug 2005

#4   3. okt 2005 mener du det? ...syntes netop jeg har hørt mange herinde der fraråder mig at gøre det bla.a. fordi de skulle være mere ustabile og sværere at reparere på?

Nu er det dog sådan at langt de fleste både jeg kigger på har påhæng og er slet ikke gearet til at kunne monteres med indenbords.

• Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 33
    #5   3. okt 2005 Hej
    det med forsikring er en jungle
    jeg har lige forsikret min nye båd og har undersøgt alle selskabere og der var over 10 000 kr i forskel på den billigeste og dyreste, altså for kasko og ansvr
    ks

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    aug 2005

#6   3. okt 2005 jeg har tjecket med Rasmussen Insurance og de vil have ca. 3500 for kasko/ansvar og jeg har oplyst at min sejlererfaring lægger en del år tilbage i tiden, og at jeg agter at tage motorbådskørekort .....men det er måske ren utopi med en sådan pris i jeres øre?

• #7   4. okt 2005 Prøv evt. CT-Insurance på Sjælland. Jeg betaler 5.500 kr. i året for min båd og det er inklusiv den danske statsafgift.

• Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jan 2005

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 33
    #8   4. okt 2005 hej steen
    det er billig hvor meget i kr er den forsikret for
    ks

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    aug 2005

#9   4. okt 2005 Hej Spi D

Det hjælper jo nok lidt hvis jeg selv kan stave til min egen mail. Den hedder :

creatomic@hotmail.com ( jeg havde vist glemt et bogstav )

• #10   4. okt 2005 Hej Anders. Hvis du skal se på båd i Roskilde området så giv mig en melding - Jeg er frisk på lidt rådgivning.

• Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    aug 2005

#11   4. okt 2005 hej peter g ....tak for det ...det vil jeg skrive bag øret

Kommentér på:
kompetent synsmand?

Annonce