{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.143 visninger | Oprettet:

Fin service {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle akut bruge 2 liter mercruiser drevolie og et par andre småting og bestilte dem på nytdrev.dk

Næste morgen lå delene til mig i indkørslen - super service må jeg sige - og prisen var super lav

Så jeg kan kun give nytdrev.dk mine varmeste anbefalinger


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Fin service
  • #1   9. maj 2009 Jeg har ikke købt noget fra nyt drev endnu, men er ved at samle lidt sammen jeg skal bruge. Har indtryk af at indehaveren er meget service minded, det var der sgu andre forhandlere som kunne lære noget af.

    Kender nogle gutter, som er ved at skrue en anden motor i en båd, med Volvo SP drev. De ved ikke så meget om både og stødte ind i et problem med noget der ikke passede sammen(kardanleddet). De var så ved en lokal Volvo forhandler og forelagde problemet.

    Så fik de en smøre om, at det var noget helt galt noget de havde rodet sig ud i, og der var 117 ting i vejen.

    Jeg skaffede så det de manglede og nu kan de komme lidt videre i deres projekt.

    Magen til dårlig service fra den forhandler skal man da nok lede længe efter.

    Det dog lidt typisk, når folk selv går i gang med at skrue på noget, så skifter forhandlerne humør. Og jeg mener ikke at disse folk tager brødet ud af munden på forhandleren, ved selv at skrue tingene sammen, for disse folk (mig selv inklusiv) kunne aldrig drømme om at give en formue for at få lagt en ny motor i, ved forhandleren.


  • #2   9. maj 2009 Mange uheldige episoder vedr. service eller reparation af drivlinien kunne undgås, hvis bådejeren investerede i en Værkstedsmanual.

  • #3   9. maj 2009 Per G, sjovt du nævner det har oplevet det samme ved en volvo forhandler herhjemme. Men sådan er folk jo forskellige..

    Nåh, har selv fornyligt handlet hos nytdrev.dk, lidt plejeprodukter og diverse. helt fin service - og gode priser

    Thumbs up herfra.


  • #4   10. maj 2009 Jeg har også handlet et par gange eller 4 hos nytdrev.dk, altid er tingene leveret eller på lager som lovet. Og priserne er fine.

  • #5   10. maj 2009 Jeg har da også handlet ved nytdrev der er en fin service og man kan tydeligt mærke at det ikke bare er en sælger men en entuiast med hands on erfaring.
    kan kun anbefales.


  • #6   10. maj 2009 Jeg har også handlet hos nytdrev.dk Mange gange,

    Servicen er altid i top, og leveringen er hurtigere end mange andre steder, så det kan kun anbefales, super godt.!


Kommentér på:
Fin service

Annonce