{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.482 visninger | Oprettet:

vedrørende tomgang {{forumTopicSubject}}

hej ville lige hører om der er nogle der ved hvordan man stiller tomgang på en johnson påhængsmotor 200 hk
og årgang 2000.
der sidder en skrue på højre sidde af svinghjulet samt en lang plastikhåndskrue venstre for svinghjulet.
kan det være noget af det.
syntes bare ikke der sker noget når jeg skrue på dem

hilsen kim


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vedrørende tomgang
Kommentér på:
vedrørende tomgang

Annonce