2.223 visninger
|
Oprettet:
import fra ebay ??? {{forumTopicSubject}}
hejsa jeg ville lige høre jer experter om noget jeg har hørt at man ikke længre kan importere både fra usa til dk fordi der skal en godkendelse på båden for at den må sejle i dk farvande er dette rigtigt eller kan jeg bare importere løs ????
hilsen thomas
dec 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Både: 3 Emner: 9 Svar: 26
Det er vist det eneste!:-)
maj 2009
Følger: 1 Svar: 1
Tror også de findes omkring alle de større internationale havne i europa.
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Både: 1 Emner: 26 Svar: 113
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Både: 1 Emner: 1 Svar: 39
http://danskebaadejere.dk/om%20k%C3%B8b%20og%20salg%20af%20b%C3%A5d/CE%20m%C3%A6rkning/Sp%C3%B8rgsm%C3%A5l%20og%20Svar%20CE-m%C3%A6rkning.aspx
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Både: 1 Emner: 1 Svar: 74
Det lugter lidt i mine øjne. Hvorfor købe en amerikansk båd over Ebay? Eller omvendt, sætte en amerikansk båd til salg på Ebay i Tyskland eller England?
Jeg ville være lidt skeptisk, men ok, mine alarmklokker ringer også hurtigt hvad sådan noget angår..
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Både: 2 Emner: 18 Svar: 267
M.B, Hvad er der galt med Ebay ? 50 % af alle brugte biler og både sælges på Ebay i USA.
Per.
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Både: 1 Emner: 1 Svar: 74
Der er umiddelbart ikke noget galt i det. Men du ved også, at der findes et hav af uærlige "handlere" og folk som blot vil hive penge ud af folk. Mine alarmklokker ringer som sagt altid, lidt hurtigt hvad den slags angår.
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 18 Både: 2 Emner: 50 Svar: 3.148
du skal dog have den ce-mærket når den kommer til europa for at du lovligt kan sælge den.. der er for sin vis ikke noget i vejen for det så længe den er din egen men din forsikring kan blive besværlig når papir ikke er i orden
jun 2010
Følger: 1 Svar: 21
Tror du misforstod manden, der findes faktisk også ebay i USA, det startede som så meget andet derovre, og hedder ebay.com.
Så der er ikke nogen amerikaner der sætter sin amerikanske båd til salg i tyskland eller england, men i USA hvor han hører hjemme
Og dem er der mange af, der er rigtigt mange både på ebay, det er jo grundlæggende ikke anderledes end at annoncere i DBA..
Nå ja, ebay valgte så af samme grund at køre DBA.dk for et milliardbeløb
Skepsis er sundt, mistro er noget fanden har skabt
import fra ebay ???