{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  import fra ebay ???
  • #1   7. jun 2009 Bådene skal have CE godkendelse.
    Det er vist det eneste!:-)

• Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #2   7. jun 2009 Der er firmaer i tyskland som har specialiceret sig i at typegodkende (ce) både fra usa.
    Tror også de findes omkring alle de større internationale havne i europa.

• #3   7. jun 2009 altså jeg kan trygt importere en båd fra usa igennem ebay men skal jeg så til tyskland med båden eller kan de ordne det pr. brev og lige til sidst hva koster sådan noget ???

• #5   7. jun 2009 thomas J

Det lugter lidt i mine øjne. Hvorfor købe en amerikansk båd over Ebay? Eller omvendt, sætte en amerikansk båd til salg på Ebay i Tyskland eller England?

Jeg ville være lidt skeptisk, men ok, mine alarmklokker ringer også hurtigt hvad sådan noget angår..

• #6   8. jun 2009 Thomas J, Hvilken båd er der tale om ? Taler vi om en lille speedbåd eller jolle til 20.000 kr kan det ikke betale sig. Hvor gammel er båden du har kig på ? Alderen er også en vigtig ting i det sammenhæng.

M.B, Hvad er der galt med Ebay ? 50 % af alle brugte biler og både sælges på Ebay i USA.

Per.

• #7   8. jun 2009 Per H

Der er umiddelbart ikke noget galt i det. Men du ved også, at der findes et hav af uærlige "handlere" og folk som blot vil hive penge ud af folk. Mine alarmklokker ringer som sagt altid, lidt hurtigt hvad den slags angår.

• #8   10. jun 2009 grunden til at man importerer til tyskland er at der er lavere importmoms, og du skal ikke betale importmoms mellem eu-lande.
    du skal dog have den ce-mærket når den kommer til europa for at du lovligt kan sælge den.. der er for sin vis ikke noget i vejen for det så længe den er din egen men din forsikring kan blive besværlig når papir ikke er i orden

• Morten D
    Morten D Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Svar: 21
    #9   22. aug 2010 M B:

Tror du misforstod manden, der findes faktisk også ebay i USA, det startede som så meget andet derovre, og hedder ebay.com.

Så der er ikke nogen amerikaner der sætter sin amerikanske båd til salg i tyskland eller england, men i USA hvor han hører hjemme

Og dem er der mange af, der er rigtigt mange både på ebay, det er jo grundlæggende ikke anderledes end at annoncere i DBA..

Nå ja, ebay valgte så af samme grund at køre DBA.dk for et milliardbeløb smiley

Skepsis er sundt, mistro er noget fanden har skabt smiley

Kommentér på:
import fra ebay ???

Annonce