{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.237 visninger | Oprettet:

Bayliner 2252 arriva, godt køb? {{forumTopicSubject}}

hej bg. jeg går og overvejer at købe min første båd, en bayliner 2252 arriva fra 1996.

hvad syntes i om det er det helt skidt?

der følger us trailer med ialt 140.000kr syntes det lyder billigt. nogle der kender til sådan en båd. mht hvordan den sejler og hvor meget den vil have for det. og om der er noget vi skal være særligt opmærksom på. og er der noget der går i stykker på dem.

kan en volvo S60 2,4 trække båden. eller vil i sige at den skal have havne plads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bayliner 2252 arriva, godt køb?
  • #1   14. jun 2009 Det jeg har HØRT så er bayliner bådenes svar på en Lada, dog var jeg rimelig glad for min gamle bayliner man kan da se en klart kvalitets forskel. tror altså din volvo er lidt for bette, hvad må den tage på krogen og hvad vejer båden?

• #2   14. jun 2009 ved ikke hvad den vejer. og ved faktisk heller ikke helt præcis hvad bilen må trække.

har ellers forstået at det var et af de bedre mærker?

• #3   14. jun 2009 Bayliner er blevet et ok mærke. Modellerne fra midt 80 og til sidst i 90´erne har et noget blakket ry mht ledningsnet og instr. samt generel kvalitet

• #4   14. jun 2009 er den arriva inde i den kategori?

• #5   14. jun 2009 Syntes du skulle finde dig en Bayliner, har ikke haft problemer med min og ville til enhver tid vælge Bayliner igen og igen smiley Øst vest, Bayliner sejler bedst.....

• #6   14. jun 2009 Har ellers hørt det er sådan her: øst vest aut. bayliner-værksteder tjener bedst.
    Nej bare for sjov. Intet er bedre end den vedligeholdelse det har fået. Men campion og maxum og flere andre har måske en bedre finish end de ældre baylinere

• #7   14. jun 2009 Både i den alder er aldrig bedre end den vedligeholdelse de har fået....

Nu spørger du omkring havneplads eller ej, i den forbindelse skal du være opmærksom på at en US trailer ikke kan blive indregistreret i DK, så du må ikke bruge den på vejene...

Så vælger du trailer løsningen, skal du investere i en godkendt trailer også.

• #8   15. jun 2009 se efter en sunseeker eller princes. til motorbåd.

swan eller rassey til sejlbåd.

det er hvad jeg føler mest for men er en smagssag

synes bayliner ser godt ud men bare ikke behageligt

Kommentér på:
Bayliner 2252 arriva, godt køb?

Annonce