{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation vaskemaskine 500 kr.
  • Reperation af vaskemaskine 1.136 kr.
  • græsslåmaskine 600 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.000 kr.
  • Stoppe timerfunktion i stikkontakt 500 kr.
  • Bygge et paxskab med to låger, hænge monteret lys og reol på væg 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandski vs. wakeboard
  • #1   21. jun 2009 ligesom forskellen på snowboard og ski
    på wakeboard står man med den ene side til.
    på ski står man lige frem
    ski er nok hurtigst at lære/komme op på.
    når man trækker ski op er det bare fuld gas. på wakeboard skal det gå mere stille og roligt så man kan få vendt boardet rigtig

• #2   21. jun 2009 personligt synes jeg tube er sjovest. ski er meget sjovt i starten. wakeboard er jeg ikke særlig god til, men øver mig da lidt ind imellem.
    trickski er megasjove(tror de kalder dem "blades" eller sån noget)

• Fog ™
    Fog ™ Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   22. jun 2009 Vandski startede jeg på. smiley

• #4   22. jun 2009 vandski er nemt og lære og er faktisk også sjovt, især hvis man er flere efter den samme båd:D wakeboard er simpelthen bare for vildt(min favorit), der kan man altid blive ved med at lære nye tricks. Tubes syndes jeg personligt er rimelig kedeligt, man skal have mega meget fart på før det er sjovt og når man så vælter gør det mega naller:( men igen det kommer vel an på personen:D

• #5   22. jun 2009 Okay endnu en gang tak for de mange svar.

Jeg tror jeg prøver at starte med vandski smiley tuben var med til båden, endda en 2 personers.

Glæder mig til weekenden, håber dælme at det gir sejlervejr da.....

• #6   22. jun 2009 Wakeboard er efter minn mening sjovere og langt mere udfordrende! smiley

• #7   22. jun 2009 Glem vandski. Det er lige så nemt at wakeboarde som at stå på vandski. Wakeboard giver dig mulighed for udvkling.

• #8   22. jun 2009 ja jeg holder mig til de andre herinde, Wakeboard er bare det fedeste.

• #9   23. jun 2009 Jeg vil mene det kommer meget an på hvad man mest er til.?
    Er du tilo hop og tricks så hop på et board - er du til fart og g-påvirkning så hop ud på en ski.

Dem som siger at vandski er nemt at lære, esiger det kun fordi de ikke selv helt kan finde ud af det smiley Begge former er relativt nemme at komme igang med, men du bliver helt sikkert hurtigere god til at stå på board, og vil hurtigt kunne lære lidt tricks.

• #10   23. jun 2009 Jeg fik lige købt mig et par billige vandski med tilhørende ny line og 3 fine våddragter hvoraf den ene er helt ny og tilmed til en meget super billig pris i går.

Så kan vi starte med at lære det, det koster nok også adskillige tanke benzin inden det lykkedes he he

Men lad endelige debatten køre jeg læser stadig med og lære en massse af jer herinde.

• #11   23. jun 2009 startet på wakeboard og er nu gået videre til wakeskate. kender du ikke nogen der har noget du kan prøve??

• #12   23. jun 2009 Næh kender ikke nogen endnu som har andet end vandski. Men nu har jeg købt de vandski så nu kan jeg lige prøve det i første omgang. Der er bestemt også mange sjove timer i de ski sammen med tuben tror jeg. Men hvis det nu lykkedes at "knække koden" og kommer op på de ski kunne det alligevel være sjovt nok at prøve det andet

• #13   24. jun 2009 ellers er youtube et godt sted at finde tricks til at lære noget.

Kommentér på:
Vandski vs. wakeboard

Annonce