{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • Komfurtilslutning 600 kr.
  • Sætte rem på klippebord på Stiga Tornado 2098 H SDST 98 Hydro 1.000 kr.
  • Afhentning og bortkørsel af mindre jordbunke 3.000 kr.
  • Nedtagning af radiatorer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  speedbåds kørekort
  • #1   22. jun 2009 Biblioteket

• #2   22. jun 2009 Ingen bekymringer, at tage det kort er simpelthen så nemt, bare du har hovedet med dig og du ved hvor nord, syd, øst og vest ligger ifht der hvor du sejler smiley

• #3   22. jun 2009 de fleste steder doawnloader du materialet når du er blevet tilmeldt kurset så du kan læse på det først, du ska ikke bekymre dig så meget om det, det er virklig nemt.

• Lasse V
    Lasse V Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #4   22. jun 2009 Ja der er ikke mange ben i at tage det kort. Og der er da også flere der har beståelses-garanti simpelthen fordi det er næsten umuligt at dumpe...

Da jeg tog det fik vi enda tilsendt prøven da vi meldte os til, så vi rigtig kunne studere den på forhånd.

Selvfølgdelig kan man da være uheldig, men så vil jeg sige at det ikke er for du er uforberedt.

• #5   22. jun 2009 Rene hvor vil du tage det henne..??

Jeg skal også have det nu og har fundet en som kan undervise mig i det meget billigt og hvis jeg samler et par mand kan det måske gøre endnu billigere.

• #6   22. jun 2009 Manga tak for alle svarene
    men ville ikke bare ha kortet. jeg ville osse gerne vide lidt om de forskellige ting, hvis man en dag skulle komme udenbys.

att viggo c: jeg er fra lolland

• theWSU .
    theWSU . Tilmeldt:
    jul 2008

Både: 3 Emner: 39 Svar: 217
    #7   22. jun 2009 Hej René.

Da jeg tog kortet...købte jeg denne bog:

http://www.weilbach.dk/netbutik.asp?t=5&ID=617352

Selvom prøven er nem osv...giver den et godt indblik i sejl verden....og læsning af søkort, rebknob osv... og hvis du glemmer lidt af det...har du jo bogen til at opfriske det igen.

Så køb du trygt den. Det vil jeg klart anbefale!

• #8   22. jun 2009 Det var heller ikke ment sådan at teorien er unødvendig, der er bestemt meget at lære med bøjer, aflæsning af kort, specialafmærkninger, vigepligter og ordensbestemmelser, regler osv.

• #9   22. jun 2009 rene send din mail i pb ..har noget matriale på pdf

• #10   22. jun 2009 Nogen som kunne tænke sig at komme med på kursus i Vamdrup. Det koster 1200 kr at tage det der og lige så snart han har 10 mand starter han et hold. Men hvis ikke jeg finder nogle flere starter han ikke et nyt hold før 11 august og så længe vil jeg ikke gerne vente smiley

Kommentér på:
speedbåds kørekort

Annonce