{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  olie til 2 takt
  • #1   25. jul 2009 Nej det må du ikke, temp. de motor arbejder i er helt foskælige, tag du ned til din lokale Mekonomen og køb 1 liter der. de har til udenbords motor

• #2   25. jul 2009 Det billigste du kan få er fra Biltema, 5 liter for 229,- det kører jeg på alle mine påhængsmotore og det virker fint!

• #3   25. jul 2009 ok tak for det

• #4   25. jul 2009 Overvej om det billigste er det hele værd. Det kommer selvfølgelig an på hvor meget man skal bruge på et år, men hvis man har en mindre brændstoføkonomisk motor er det altså små penge man kan spare på et år ved at bruge en billig fremfor noget anerkendt.

Jeg bruger selv Quicksilver Premium Plus (org. Mercury/Mariner) til ca. 75 kr. pr. liter.

• #5   25. jul 2009 Biltema har til tider tilbud på 5 L olie til 150.- eneste ulempe ved biltema er at de ikke har nethandel og de har meget få butikker

• #6   25. jul 2009 det skal være tcw-3 mærket for at du kan bruge det. de fleste bådbutikker tage rca 50-60kr for en liter

• #7   25. jul 2009 Biltema har noget, som er i rigtigt godt kvalitet. Det er også TCW-3 smiley

• #8   26. jul 2009 der er desværre ikke noget biltema her i nærheden

• #9   26. jul 2009 Biltema's overholder TCW3 ja, og er da sikkert fin, men at det skulle være rigtig god kvalitet tvivler jeg på.

De fleste andre anerkendte mærker overgår TCW3 normerne!

Se f.eks. afsnittet nederst til venstre i denne: (link fjernet)

• #10   26. jul 2009 Kim J: tag nu ned i den lokale Mekonomen og hent en liter Castrol Natilus 2 takt olie.

Men du kan også vælge at tag hen til Biltema betale bro og kørsel fra fyn til næstved for at spare 100 kr.

• #11   26. jul 2009 Så lige at du kan også tag hen til ShipShop i middelfart der koster den 78 for 1 liter

• #12   26. jul 2009 Olie er et religionsspørgsmål - castrol laver fine olier det gør mange andre også

Du skal anvende en TC-W 3 goskendt olie - mærket er ikke altafgørende og slet ikke hvor du køber det (udover at nogle selvfølgeligt sælger den billigere end andre)

TC-W står for Two Cycle Watercooled (To Takst Vandkølet)

Du kan købe en sådan olie på de fleste tankstationer

Jeg benytter Biltemas - og for tiden Mercurys Premium - det jeg anvender afhænger af hvad der er indenfor rækkevidde når jeg skal bruge det - men jeg anvender altid TC-W 3 olie på mine vandkølede påhængsmotorer - på de luftkølede kan man anvende en olie til kædesave etc. da en luftkølet arbejder ved væsentlig højere temparatur

En del af biltemas olier er fremstillet af Statoil har jeg hørt

• #13   26. jul 2009 jeg får det også til 75 kr litteren men ville høre om det kunne fås billigere nogen steder

Kommentér på:
olie til 2 takt

Annonce