{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.631 visninger | Oprettet:

Import af SeaDoo Speedster...USA... {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg har kig på en SEADOO Speedster fra '05 i USA...hvad kræver det at få ship'et den her til...?? Der er jo efter sigende en masse bøvl med CE mærkninger, godkendelser osv...

Jeg skal selvfølgelig betale moms af mit køb + fragt omskostningerne, men hvad med told, hvor meget udgør det på både...??

Og ved nogen hvor meget man skal regne med at slippe for at få den hertil i en kontainer eller lign...?? Og selvfølgelig hvor lang tid den er om at nå DK...??

På forhånd tak!


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Import af SeaDoo Speedster...USA...
  • Soeren S
    Soeren S Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 29
    #1   29. jul 2009 Told er 1,7 %, transport imellem 10 og 15.000 for en 20 fods container skyder jeg paa. Har tidligere faaet et overslag fra en speditoer. Regn med nogle uger i transport. Du skal jo ogsaa have hentet den i havnen og laesse om osv. Det kan man dog nok arrangere at en evt. speditoer klarer. Jeg ved ikke om man kan faa modregnet den amerikaske VAT i vores moms dog. Den er jo i sin tid betalt i USA.

  • #4   29. jul 2009 Nogen som ved om en Speedster 200 er godkendt til det europæriske marked så...det er den vel...har da set et par stykker herhjemme...hmm,,,



  • #5   29. jul 2009 Er det ok at købe en CE mærket båd i sverige...kan man uden videre købe den og bruge den i dk uden videre eller er der noget man skal vær obs på...??

  • #7   31. jul 2009 1. Hvad hvis en motorbåd ikke er ce mærket i USA, kan den så blive det inden den kommer til Danmark??
    2. Er der nogle som ved hvad det koster "over there" ??


Kommentér på:
Import af SeaDoo Speedster...USA...

Annonce