{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.674 visninger | Oprettet:

Import af SeaDoo Speedster...USA... {{forumTopicSubject}}

Hey,

Jeg har kig på en SEADOO Speedster fra '05 i USA...hvad kræver det at få ship'et den her til...?? Der er jo efter sigende en masse bøvl med CE mærkninger, godkendelser osv...

Jeg skal selvfølgelig betale moms af mit køb + fragt omskostningerne, men hvad med told, hvor meget udgør det på både...??

Og ved nogen hvor meget man skal regne med at slippe for at få den hertil i en kontainer eller lign...?? Og selvfølgelig hvor lang tid den er om at nå DK...??

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import af SeaDoo Speedster...USA...
  • Soeren S
    Soeren S Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 29
    #1   29. jul 2009 Told er 1,7 %, transport imellem 10 og 15.000 for en 20 fods container skyder jeg paa. Har tidligere faaet et overslag fra en speditoer. Regn med nogle uger i transport. Du skal jo ogsaa have hentet den i havnen og laesse om osv. Det kan man dog nok arrangere at en evt. speditoer klarer. Jeg ved ikke om man kan faa modregnet den amerikaske VAT i vores moms dog. Den er jo i sin tid betalt i USA.

• #4   29. jul 2009 Nogen som ved om en Speedster 200 er godkendt til det europæriske marked så...det er den vel...har da set et par stykker herhjemme...hmm,,,

• #5   29. jul 2009 Er det ok at købe en CE mærket båd i sverige...kan man uden videre købe den og bruge den i dk uden videre eller er der noget man skal vær obs på...??

• #7   31. jul 2009 1. Hvad hvis en motorbåd ikke er ce mærket i USA, kan den så blive det inden den kommer til Danmark??
    2. Er der nogle som ved hvad det koster "over there" ??

Kommentér på:
Import af SeaDoo Speedster...USA...

Annonce