{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.282 visninger | Oprettet:

Jetbåd hjælp.. Seadoo Challenger {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg en seadoo challenger fra 99, med en nyere motor.

Da jeg var ude og sejle i den i dag ville den ikke komme ud af vandet,

Den trak fint op til 4000 omdrejninger også laver den "hjulspind" jeg har kigget efter tang men syntes ikke jeg kan se noget.

Nogen der ved hvad der kan være galt?

På forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jetbåd hjælp.. Seadoo Challenger
  • #1   2. aug 2009 Tjek din impeller/propel - har du sejlet på lavt vand? Så kan du eventuelt ha suget nogle småsten med op, der er MEGET sug på sådan en fætter.. Du kan eventuelt lyse op i indsugningen på bunden, og så se ind af jet dysen om du kan se lyset tydeligt - der skal ikke være mærker og lignende.

• #2   2. aug 2009 Og lagde du mærke til om vandet bag båden var hvidt og skummende?

• #3   3. aug 2009 Det er helt sikkert tegn på tang i pumpehuset, der skal virkelig ikke meget til, så er det bare og trække den op på land spule den igennem. det har været et problem for mig, da det slæbested jeg bruger, er fyldt med tang for tiden.

• #4   3. aug 2009 Tak for hjælpen.

Jeg så ikke om vanden var hvidt og skummende men hvad har det af betydning hvis den har det?

Jeg har kigget ind og der sidder ikke noget, jeg har sat vand på den og startet den op og ladet den køre i et stykke tid.

Det er en havn hvor der er meget tang.

Kommentér på:
Jetbåd hjælp.. Seadoo Challenger

Annonce