{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.259 visninger | Oprettet:

Chris J
Chris J
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 5

Fælleskøb af større motorbåd {{forumTopicSubject}}

Hej.

Privat person i Nordjylland nær Aalborg, søger andre bådentusiaster, der er interesserede i at gå sammen om at købe en større ny eller nyere motorbåd.

Formålet er (udover at prisen halveres for hver partner) at udgifter ifbm. vedligeholdelse, forsikringer, vinteropbevaring, klargøring, havneplads mv., deles.

Ejer selv en mellemstor nyere motorbåd nu.

Du skal have økonomien iorden, og være bosiddende ikke langt fra Aalborg.

Ideen var at købe en større motorbåd fx. Bavaria 42 Sport, Princess ca. 40" - 50", eller ???

Der udarbejdes naturligvis en aftale imellem parterne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fælleskøb af større motorbåd
  • #1   3. aug 2009 pas på med det . det er altid en svær ting og helt klart når det glæder om en ny båd der er så stor . bare et råd . tænk dig om smiley

• #2   3. aug 2009 rigtig god ide jeg bor desværre for langt væk !
    der ligger en kontrakt man kan bruge på nettet , der har alle forbehold med
    pøj pøj med det
    i skal da ha en Galion(forhandles ved Gnisten Marine, og de er rigtig lækre.

• Chris J
    Chris J Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 5
    #3   4. aug 2009 Martin, Benny: Ja, det er meget svært. Der er mange penge involveret, og hvis den ene har et specielt ønske kan der opstå uenigheder. Derfor skal kemien også være iorden, man skal ville det samme - det er altså ikke hvem som helst man skal indgå en aftale med.
    Michael: Jeg har set de Galeon både, oftere og oftere. De er jo polske. Er det ordentlige og fornuftige både?

• #4   4. aug 2009 chris , ja og papirarbejdet skal laves rigtigt , men der har været fællesbåde i mange år ,med rigtig gode oplevelser for ejerne . tror det var i bådmagasinet der var en artikel om fællesbåd.
    Galion bådene, det er samme importør som har monterey , som jeg sejler i og jeg har set Galion nøje flere gange og jeg er imponeret af kvaliteten, skal du have en båd i den str skal du gøre dig selv den tjeneste at se dem. ovenikøbet mener jeg at forhandleren er en af de mest proffesionelle jeg har mødt , der er styr på tingene og en rigtig fin service.

Kommentér på:
Fælleskøb af større motorbåd

Annonce