{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.560 visninger | Oprettet:

Båd skilt ad...øv et arbejde.. {{forumTopicSubject}}

Ja, vi har nu taget vores nye båd og ville egentlig bare lægge gas- og gearkabel ind i siden af båden, det viste sig så at tidligere ejer har fyldt bådens bund og sider med flamingo og skum man bruger til vinduer og døre, så der flød bare med vand, da skummet bare havde suget vand til sig...øv...hvordan kan man dog komme på sådanne en idé og hvad skulle det dog gøre godt for?

Nå, vi har så taget hele gulvet op og siderne ned og begyndt at tage alt dette ud og tænker at vi vil beklæde siderne med hvidt beklædning og nu tænker jeg så....skal vi beklæde instrumentbordet med Mahogni eller teaktræ...hvad vil være bedst?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Båd skilt ad...øv et arbejde..
  • #1   17. aug 2009 Ekstra oplysning:

    Lige pt. kommer der sort gulvtæppe i bunden, men senere skal der være samme gulv og instrumentbordet.


  • #2   17. aug 2009 Så har jeg taget nogle billeder indvendigt af båden, den er bare ikke så pæn lige nu.

  • #3   17. aug 2009 den er da ved at blive rigtig fin , god ide at bruge brugte reklameskilte .
    til instrument bord kan du i Thansen og biltema finde forskellige emner til dette , ville det ikke se godt ud til det gulvtæppe med , metal carbon eller lignende, men tror også de har forskellige træsorter.


  • #4   17. aug 2009 Michael B

    Nå, ja T-hansen det har jeg slet ikke tænkt på. Rigtig god idé. Tak

    Michael J.

    Jeg håber det bliver godt, troede bare jeg skulle ud og sejle her i sommer, men nej...men til næste når skulle den gerne være helt i top. Håber dog at kunne sejle lidt her i efteråret.


  • #5   18. aug 2009 falmingoen tidligere ejer har smidt i er ikke helt dumt, det giver en masse opdrift hvis man ve uheld skulle slå hul i båden, men pu-skum er noget skrammel da det suger vand. det gør flamingo ikke

  • #6   18. aug 2009 nej men der var faktisk nogle år hvor man troede at Pu skum ikke sugede vand, det blev også mange steder brugt til at tætne tage , med det resultat at vandet blev suget ind ! så tidligere ejer er måske lidt undskyldt.

  • #7   21. aug 2009 Ok, det har jeg så ikke hørt før. Vi har renset så godt ud vi kunne og laver nu så hvis der skulle komme vand ind, så render det i bundet til lænsepumpen.

Kommentér på:
Båd skilt ad...øv et arbejde..

Annonce