{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.578 visninger | Oprettet:

Theis K
Theis K
Tilmeldt:
10. aug 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 9

HJÆLP YAMAHA! {{forumTopicSubject}}

Hej...

Jeg har et lille spørgesmål til alle jer båd kender.... Jeg har en YAMAHA JET BOAT LX 2000.

Spørgesmålet er kan det passe at jeg skal bruge begge hænder til at syrer med det den er meget stram og dreje med (Det er med kabel træk).
Er der noget jeg kan gører?

MVH
THeis
TAKKER!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP YAMAHA!
  • #1   21. aug 2009 du kan smøre kablet i enderne med fedt, hvis der er meget rust/ir kan du skifte kablerne, hvis stangen i enden af kablet er en anelse bøjet går det også stramt.
    går ud fra at det er alm teleflex du har på

    hvis det knaser når du river rattet rundt kan tandhjulene i ratboksen være slidt


Kommentér på:
HJÆLP YAMAHA!

Annonce