{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation vaskemaskine 500 kr.
  • Reperation af vaskemaskine 1.136 kr.
  • græsslåmaskine 600 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.000 kr.
  • Stoppe timerfunktion i stikkontakt 500 kr.
  • Bygge et paxskab med to låger, hænge monteret lys og reol på væg 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kvalitet
  • #1   26. aug 2009 ca på højde med bayliner, jeg vil kalde det middel

• #2   26. aug 2009 hvad er cremen af toppen

• #3   26. aug 2009 searay, fletcher og campion er i hvert fald højere "i mine øjne" men der er helt sikkert flere gode både derude.. mener umiddelbart at det var før 99 hvor brunswick overtog bayliner at de ikke var så gode

• #4   26. aug 2009 over middel. bedre end bayliner....

• #5   26. aug 2009 searay er da på ingen måde cremen ,mere .
    mener at maxum er middel men bayliner er længere nede,

• #6   27. aug 2009 Iflg. Engstrøm hvor jeg lige har købt min Maxum, så er den bedre end Bayliner, skulle være noget "tykkere" i skroget. Som bilsælger gennem 8 år har jeg øje for interiørkvalitet og andre detaljer i interiøret - syntes jeg i hvert fald selv:o) Her var Maxum på et væsentligt højere niveau end Bayliner.
    Det mere teknisk omkring skroget har jeg ikke teknisk forstand til at vide om er rigtigt. Men Engstrøm burde være objektiv da han sælger både Bayliner og Maxum og det virkede som om han helst ville sælge mig den Bayliner der stod i udstillingen, men talte altså mere for Maxum mht. kvaliteten.

• #7   27. aug 2009 Maxum bestemt med i den bedre halvdel...
    Toppen : 1 Princess. 2 Monterey. 3 Flairline.

• #8   27. aug 2009 Uha hvor ligger sunseeker så Stefan J? =)

Men ja, der skal jo nok ikke så forfærdelig meget til for at være bedre kvalitets mæssigt end bayliner.

• #9   27. aug 2009 As part of its ongoing cost-cutting initiatives, Brunswick Corp. announced recently that it is discontinuing its Maxum boat line, which it established in 1988. The Maxum brand was created just two years after Brunswick bought Bayliner from its founder, Orin Edson, for $470 million, the largest amount ever paid for a recreational boat company. From the beginning the Maxum line seemed to be searching for an identity or a solid reason for being. For the most part, Maxum hulls were the same as those of Bayliner, with different decks and interiors to differentiate the brand. It was marketed as an up-scale version of a Bayliner which also cost more, but not as much in many cases, as Sea Ray models with which it also competed in the Brunswick family

maxum og bayliner er præcis det samme skrog. maxum er bare en tand højere når vi snakker interiør og udstyr

• #10   28. aug 2009 Ja skrog måske men alt andet er så meget bedre og så meget mere kvalitet og gennemtænkt udnyttelse af plads og stuverum overalt har set på mange både usær da vi skulle bruge et par hundrede tusinde og maxum var det bedste og mest anvendelige som vi har set

• #11   28. aug 2009 ja de så også meget fine ud mange af dem man så på bådmesserne, og til en attraktiv pris der nok passer de fleste danskere udmærket... nu ser det desværre ud til at brunswick stopper produktionen af maxum, så det kan da være der kommer nogen gode tilbud på dem i fremtiden

Kommentér på:
kvalitet

Annonce