{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.082 visninger | Oprettet:

Søger special donkraft {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Når jeg flytter bådvognen frem og tilbage fra båd til båd foregår det ved at sætte en buk i røven af båden og så løfte forsnuden med en lille flaske donkraft, hver gang lover jeg mig selv at fremstille noget der gør det mindre usundt da jeg tror det er begrænset hvor mange gange jeg klare at få 6 ton i hovedet men tiden bliver aldrig til det og da selv samme flaske donkraft væltede og dytten gav mig et kærligt klem er det vist på tiden at finde ud af noget.

Har prøvet lidt at stabilisere den men det er op ad bakke, foden er af støbejern så svejsning dur ikke, toppen trapezgevind og kroppen fuldstændig deform og uden plads til bolte.

Søger noget mobilt (mere mobil end palleløfter) der løfter lodret med en bred trædeflade.

1. Billed troede jeg den var der men den kan jo ikke trille i sand, jord eller ral.

2. og 3. er tæt på perfekt, der mangler bare henholdsvis 1 og 2 nuller i kapacitet.

4. er det nærmeste jeg er kommet på noget realistisk men at give 1000,- for en lille plade, buk og donkraft der kun koster 235,- er lidt æv, desuden kan den kun fås i usa så når ikke at få den medmindre jeg vil give 2000,-


Nogen der kender til noget jeg ikke er faldet over eller har andre indspark ?



Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Søger special donkraft
Kommentér på:
Søger special donkraft

Annonce